اجرای طرح «هرخانه یک کیک» به همت اعضای کانون امام علی(ع) ساری


اجرای طرح «هرخانه یک کیک» به همت اعضای کانون امام علی(ع) ساری

نیرین از اجرای طرح «هرخانه یک کیک» به همت کانون امام علی(ع) ساری جهت توزیع بین 125 خانواده تحت پوشش خیریه 110همزمان با مبعث خبر داد و گفت: علاقه مندان به مشارکت در این طرح از طریق تماس تلفنی با شماره 09113541462 (خانم صمدزاده) اقدام نمائید.

« محمدعلی نیرین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: همزمان با سالروز مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهرستان ساری در نظر دارد با همکاری صمیمانه خیریه 110، پایگاه های مقاومت سردار شهید «عباس شیراوژن» و پایگاه محبین اهل بیت (ع) و گروه جهادی شهید «عباسعلی نیرین» طرح «هرخانه یک کیک» را به اجرا درآورد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری با بیان اینکه این طرح با هدف نشاندن لبخند بر روی ماه 125 خانواده تحت پوشش خیریه110 در دستور کار قرار گرفت، یادآورشد: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری فعالیت می کند و تلاش دارد با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه به رفع مشکلات نیازمندان بپردازد.

وی با بیان اینکه عزیزان علاقه مند می توانند با اعلام آمادگی در پختن کیک خانگی در اجرای این طرح ما را همراهی نمایند، افزود: زمان تحویل کیک ها پنجشنبه ۲۱ اسفند مصادف با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) است.

نیرین گفت: علاقه مندان به مشارکت در این طرح از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۱۳۵۴۱۴۶۲ ( خانم صمدزاده ) ضمن اعلام آمادگی خود، تعداد کیک اهدایی را نیز اعلام نمائید.

وی اظهار کرد: کیک های اهدایی همراه با بسته های حمایتی در طرح احسان به نام عیدانه تحویل خانواده های تحت پوشش خواهد شد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط