نظارت باید منجر به تغییر فرآیندهای فسادها شود


نظارت باید منجر به تغییر فرآیندهای فسادها شود

ایلام - ایرنا - سرپرست استانداری ایلام گفت: نظارت دستگاه‌های مسوول در قوای مختلف کشور باید به تغییر فرآیندهای فسادها منجر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان از وحدت و همدلی و همراهی خوب بین مردم و مسئولان استان ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: وحدت مسیر توسعه را هموار می کند و خوشبختانه این مهم در استان ایلام یک نقطه قوت است‌.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که اگر کار برای رضای خدا باشد و خدمت برای مردم باشد ارزشمند و ماندگار خواهد ماند، افزود: طول خدمت مهم نیست، مهم کیفیت خدمت است و آن در مردم‌داری خلاصه می شود.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که در نظام جمهوری اسلامی تودیع نداریم، تاکید کرد: این فرصت خدمت است که تغییر می کند و مسئولان بایستی قدر نعمت را با خدمت گذاری صادقانه ادا کنند.

نوذری با تقدیر از بازرس کل سابق استان یادآور شد: ایشان در مدتی که تصدی بازرس کل استان را داشتند خدمات ارزشمندی ارائه دادند.

وی با آرزوی موفقیت برای بازرس کل جدید گفت: امیدوارم در فضای همدلی و همکاری که در استان وجود دارد فرصت خدمتگذاری بیشتر برای همه ما محیا گردد.

نوذری کار نظارت و بازرسی را در جهت تقویت فرصت خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و گفت: این دستگاه ها بایست قدرت ریسک پذیری را به مدیران بدهند چراکه در شرایط امروز کشور برای رفع مشکلات ما نیازمند جسارت، خلاقیت و نوآوری مدیران هستیم.

وی اضافه کرد: دستگاه بازرسی صرفاً یک دستگاه قضایی نیست بلکه بایستی یک دستگاه فنی نیز باشد.

وی افزود: بازرسی بایستی تمام ملاحظات امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... تمامی بسترها و زوایای پیدا و پنهانی در جامعه وجود دارد را توام با هم ببیند.

وی بزرگترین سرمایه نظام اسلامی را سرمایه اجتماعی عنوان کرد و گفت: امروز یکی از مهمترین مولفه های قدرت ما اقتدار ملی است که از آن بعنوان اصلی ترین سرمایه در جامعه یاد می کنند و همه دستگاه ها از جمله دستگاه های نظارتی و بازرسی بایست در جهت تقویت این مهم حرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟