کلنگ زنی پروژه 220 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در گلستان


کلنگ زنی پروژه 220 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در آیین کلنگ زنی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان در گرگان برگزار شد، تعداد 220 واحد در شهرک سعدآباد گرگان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته می شود.

محمدمهدی سلمان زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه در ۲ قطعه زمین و مجموعا ۱۴ هزار مترمربع با ۱۱ بلوک، ۵ طبقه و جمعا در بنای حدود ۲۸ هزار مترمربع ساخته می شود.

وی افزود: نحوه واگذاری این واحدها برابر ضوابط و شرایط وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان بیان کرد: یکی از دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، موضوع مسکن جوانان کم درآمد است که هدف از این اقدام واگذاری مسکن به صورت ارزان قیمت به آنان است.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، سلمان زاده خاطرنشان کرد: سهم ساخت ستاد در این استان ۱۰۰۰ واحد است که تاکنون راه و شهرسازی توانست زمین را در اختیار ستاد قرار دهد که در صورت تحویل زمین های بیشتر از جمله منطقه مریم آباد و یا در شهرهای دیگر، ستاد آمادگی آن را دارد تا این تعداد و یا تعداد بیشتر از تعهد را به سرانجام برساند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد