تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به برهم زنندگان بازار مرغ هشدار داد


تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به برهم زنندگان بازار مرغ هشدار داد

سبزوار- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی با هشدار به برهم زنندگان بازار مرغ در این استان گفت: برخورد قاطع در انتظار دلالان و برهم زنندگان بازار مرغ است.

سید مرتضی مدنی فدکی عصر شنبه در نشست با مسوولان جهاد کشاورزی سبزوار افزود: هم اینک قیمت مرغ در خراسان رضوی کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و تخطی از این قیمت با هر عنوان تخلف محسوب می شود.

وی ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی زیبنده نیست عده ای سودجو که نقشی در تولید ندارند با التهاب آفرینی در بازار مرغ، کام مردم را تلخ کنند از این رو با اخلالگران با قاطعیت برخورد می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی با بیان اینکه متولی تامین فرآورده‌های گوشتی، وزارت جهاد کشاورزی و توزیع و عرضه آن برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است گفت: رصد، پایش و نظارت باید در تمام طول چرخه از تولید تا عرضه به مشتریان ادامه یابد تا مردم احساس کمبود نکنند.

وی افزود: هم اینک خروج مرغ زنده از این استان ممنوع است مگر اینکه مازاد بر مصرف استان باشد و همچنین قطعه بندی مرغ خلاف مصوبه‌ ستاد تنظیم بازار استان است و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

مدنی فدکی ادامه داد: نظارت و کنترل بازار نباید تنها منحصر به عرضه و فروش کالاها باشد بلکه باید کل فرآیند تحویل تا توزیع را در بر گیرد و برای کاهش تخلفات و جرائم به مقوله پیشگیری توجه خاص شود.

روزانه بیش از ۴۰۰ تن گوشت مرغ در خراسان رضوی مصرف می‌شود و هزار و ۴۰۰ واحد تولیدکننده مرغ گوشتی با ظرفیت تولید هر دوره ۲۶ میلیون قطعه در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس