اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خواف معرفی شدند


اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خواف معرفی شدند

گناباد- ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خواف در استان خراسان رضوی گفت: اعضای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان تعیین و معرفی شدند.

حسین اسدی روز شنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمد علی طلایی و عبدالحمید شهیدی مزرعه شیخ به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس و غلام عباس احمدیان سلامی به عنوان دبیر و عبدالفاروق آشکار تیزابی و مرادعلی خدایاری به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خواف معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین به پیشنهاد هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خواف علی حقایقی یوسف بررودی سده ای و حمیدرضا عظیم پور به عنوان اعضای این هیات در بخش سلامی و حمیدرضا زنگنه، شهریار تولایی پور و حبیب الله خزاین زوزنی به عنوان اعضای این هیات در بخش جلگه زوزن انتخاب شدند.

معاون فرماندار خواف گفت: در بخش سنگان نیز عبدالله جلالی سنگانی، حیدر هزاره و محمد بخشی و در بخش مرکزی غلامرضا گلکار، موسی پروانه و محمود عونی به عنوان رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی معرفی گردیدند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح بیستم اسفند ماه جاری آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ ادامه می یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز ۱۶ فروردین ماه سال آینده آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ فروردین ماه انحام می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

خواف مرکب از چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن، و سلامی ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

مرکز این شهرستان مرزی در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است. خواف ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن