اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خواف معرفی شدند


اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خواف معرفی شدند

گناباد- ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خواف در استان خراسان رضوی گفت: اعضای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان تعیین و معرفی شدند.

حسین اسدی روز شنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمد علی طلایی و عبدالحمید شهیدی مزرعه شیخ به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس و غلام عباس احمدیان سلامی به عنوان دبیر و عبدالفاروق آشکار تیزابی و مرادعلی خدایاری به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خواف معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین به پیشنهاد هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خواف علی حقایقی یوسف بررودی سده ای و حمیدرضا عظیم پور به عنوان اعضای این هیات در بخش سلامی و حمیدرضا زنگنه، شهریار تولایی پور و حبیب الله خزاین زوزنی به عنوان اعضای این هیات در بخش جلگه زوزن انتخاب شدند.

معاون فرماندار خواف گفت: در بخش سنگان نیز عبدالله جلالی سنگانی، حیدر هزاره و محمد بخشی و در بخش مرکزی غلامرضا گلکار، موسی پروانه و محمود عونی به عنوان رییس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی معرفی گردیدند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح بیستم اسفند ماه جاری آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ ادامه می یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز ۱۶ فروردین ماه سال آینده آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ فروردین ماه انحام می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

خواف مرکب از چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن، و سلامی ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

مرکز این شهرستان مرزی در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است. خواف ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا