تنها در 3 مرحله آفتاب سوختگی ماشین خود را رفع کنید !


هنگامی که اتومبیل خود را به طور مکرر در زیر نور آفتاب و بدون پوشش نگهداری می کنید ، ممکن است متوجه شوید برخی از مناطق شروع به از دست دادن رنگ خود می کنند و کمرنگ میشوند. برای درست کردن این مشکل نیازی به صرف هزینه های اضافی نیست.

تنها در 3 مرحله آفتاب سوختگی ماشین خود را رفع کنید !

ما خبر خوبی برای شما داریم! در واقع یک روش کاملاً ساده برای بازگرداندن رنگ و روشنایی رنگ محو شده به تنهایی با چند مورد از جزئیات ماشین وجود دارد. مدتی طول می کشد. اما یک روش مقرون به صرفه و موثر برای معکوس کردن اثرات آفتاب است.

1- شستشو و استفاده از صابون مخصوص شست و شو ماشین، ماشین خود را با صابون ماشین لباسشویی و اسفنج شستشوی ماشین کاملاً بشویید. یک سطل را با آب پر کنید و 1-2 اونس (59/29 میلی لیتر) صابون شستشوی ماشین اضافه کنید. اسفنج خود را به سطل آب صابون آغشته کرده و ماشین خود را کاملاً بشویید. کف صابون را با شلنگ بشویید تا ماشین شما زیبا و تمیز شود.

همیشه قبل از انجام کارهای جزئی ، ماشین خود را بشویید. در غیر این صورت ، می توانید تکه های خاک و آوار را به رنگ بمالید و باعث بدتر جلوه دادن آن شوید!

تنها در 3 مرحله آفتاب سوختگی ماشین خود را رفع کنید !
2- مناطق کمرنگ رنگ را با استفاده از یک روغن سفالی اتوماتیک آزادانه اسپری کنید. نازل یک بطری روغن رس را مستقیماً به سمت رنگ نشان دهید. ماشه بطری اسپری را فشار داده و نازل را به اطراف حرکت دهید تا جایی که کل ناحیه کمرنگ شده در لوب پوشانده شود.
روغن رس سفالی یک روغن مخصوص برای استفاده در میله های سفالی خودرو است که میله های رزینی مخصوصی هستند که برای از بین بردن میکرو آلودگی ها از سطح رنگ ماشین شما استفاده می شوند. این لوب مهم است زیرا به خاک رس کمک می کند تا به آرامی روی رنگ بلغزد ، در حالی که خاک را جمع می کند ، بنابراین رنگ را خراش نمی دهید.
لوب سفالی و یک میله سفالی اتومبیل را به صورت آنلاین یا هرجایی که لوازم جزئیات خودکار در نزدیکی شما می فروشند خریداری کنید.

تنها در 3 مرحله آفتاب سوختگی ماشین خود را رفع کنید !
3- میله سفالی خودرو را روی مناطق محو شده بمالید تا ریزگردها پاک شود. میله سفالی را به یک دست قلابی دراز کنید. با استفاده از حرکت چپ به راست یا بالا و پایین ، خاک رس را به آرامی روی رنگ بمالید. میله های سفالی خودرو گاهی اوقات به عنوان رس ریزه دار نیز شناخته می شوند.

تنها در 3 مرحله آفتاب سوختگی ماشین خود را رفع کنید !

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

عکس هایی عجیب و خنده دار که تا چند روز به آنها خواهید خندید | 191.8 هزار شرط آمریکا برای بازگشت به برجام! | 162.6 هزار زیبا ترین بازیگران زن هالیوود را ببینید | 233.5 هزار افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دولت جدی شد | 106.6 هزار تنها ماده غذایی که نیاز به هضم کردن ندارد و شما را چاق نمی کند | 90.0 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط