15 تن قند قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد


15 تن قند قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از یک کامیون، 15 تن قند قاچاق فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ جواد بخشی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این کامیون ۱۵ تن قند قاچاق فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی نیروی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

کشف 440 میلیون ریال آرد قاچاق در بیرجند

سرهنگ مهدی شکوهی راد، جانشین انتظامی بیرجند نیز گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از 2 کامیون 442 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش 440 میلیون ریال کشف کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پاسگاه مرک در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 2 کامیون مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کامیون ها 442 کیسه آرد قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 440 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین انتظامی بیرجند افزود: ماموران در این رابطه 2 خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

شکوهی راد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲ هزار قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشت در بیرجند

جانشین انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون 2 هزار و 400 قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش 600 میلیون ریال کشف کردند.

شکوهی راد اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از کامیون 2 هزار و 400 قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوز بهداشت بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 600 میلیون ریال برآورد شد.

جانشین انتظامی بیرجند افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

شکوهی راد با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های 110 پلیس اطلاع دهند.

کشف 4 میلیارد و 879 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بیرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان‌جنوبی از کشف 4 میلیارد و 879 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی 24 ساعت گذشته در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه 7 خودرو توقیف و 7 متهم دستگیر کردند.

بخشی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی طی 24 ساعت گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی 4 اتوبوس مسافربری و 3 کامیون حامل کالای قاچاق را متوقف و بازرسی کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده تعدادی کالای قاچاق کشف که کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 4 میلیارد و 879 میلیون ریال برآورد کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: مأموران در این رابطه 7 خودرو توقیف و 7 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بخشی تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می شود؛ بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.

کشف 75 هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرویی احتکار شده در بیرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف 75 هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرویی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده 5 میلیارد ریال براورد شده است.

بخشی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار لوازم یدکی خودرو در سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که سریعا موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل 75 هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را 5 میلیارد ریال براورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

بخشی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی در سال جهش تولید برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس