همه چیز درباره سایت خرید اینترنتی دودف | فروشگاه لوازم و تجهیزات آفرود


همه چیز درباره سایت خرید اینترنتی دودف | فروشگاه لوازم و تجهیزات آفرود

https://iranecar.com/wp-content/uploads/2021/02/260-1024x320.jpg???علاقه به خودروها در اکثر افراد به شکل های گوناگون دیده می شود و معمولا لذت بخش ترین تفریحات به خودرو یا چیزهایی مشابه آن ختم می شوند. مثلا دیدن فیلم های مربوط به خودرو، مسابقات اتومبیل رانی، مطالعه در مورد جدید ترین خودروها، خرید لوازم جانبی خودرو و … مورد علاقه اکثر افراد است....

علاقه به خودروها در اکثر افراد به شکل های گوناگون دیده می شود و معمولا لذت بخش ترین تفریحات به خودرو یا چیزهایی مشابه آن ختم می شوند. مثلا دیدن فیلم های مربوط به خودرو، مسابقات اتومبیل رانی، مطالعه در مورد جدید ترین خودروها، خرید لوازم جانبی خودرو و … مورد علاقه اکثر افراد است. تیم دودف نیز مانند دیگران علاقمند به حوزه خودرو است با این تفاوت که از یک گرایش، استارتاپی نوین ساخته است. در این مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز درباره سایت خرید اینترنتی دودف را بیان کنیم و بررسی کنیم که این سایت چطوری به وجود آمد؟ هدف از ایجاد این سایت چه بود؟

سایت دودف یک فروشگاه لوازم و تجهیزات آفرود است که تیم آن سابقه ای ۳۰ ساله در حوزه تولید قطعات، واردات لوازم یدکی خودروهای دودیفرانسیل، لوازم کمپینگ ، فروش و پخش مکمل و روغن موتور دارند. البته که پیش رفتن با تکنولوژی و استفاده از تجارت دیجیتال باعث شده، این تیم به فکر راه اندازی فروشگاهی اینترنتی در کنار فروشگاه سنتی خود باشند.

همه چیز درباره سایت خرید اینترنتی دودف | فروشگاه لوازم و تجهیزات آفرود

محصولات فروشگاه اینترنتی دودف چیست؟

فروشگاه دودف نماینده انحصار ده شرکت از برترین و بهترین برندهای استرالیایی و اروپایی است و در این فروشگاه امکان بررسی، مقایسه و خرید کالاهای با کیفیت وجود دارد. این فروشگاه سعی دارد کلیه نیازهای افراد علاقمند به آفرود و طبیعت گردی را در کشور ایران برطرف کند و مسلما با خرید از این فروشگاه تجربه ای جدید در این زمینه خواهید داشت. در ضمن تیم دودف آماده ارائه ی مشاوره رایگان به شما عزیزان در مورد آفرود و تجهیزات مربوط به آن است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا همه چیز در مورد آفرود و اطلاعات لازم در این زمینه را ارائه کنیم.

آفرود به چه معنی است؟

آفرود واژه ای انگلیسی است که تجرمه لغوی آن به فارسی خارج از جاده یا بیراهه است.

آفرود ورزش است؟

ورزش به هر چیزی که بتوان در آن رقابت کرد، گفته می شود. بنابراین آفرود یک ورزش است که در آن رانندگی در شرایط سخت و طاقت فرسا انجام می شود و رانندگان در خارج از جاده با یکدیگر رقابت می کنند.

ویژگی‌ های ورزش آفرود

آفرود و ورزش افرود دارای ویژگی‌ هایی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید. مثلا خودروهای آفرودی باید دودیفرانسیل باشند و قدرت بالایی در بدنه و موتوری داشته باشند. رانندگان خودروهای آفرود هم باید تمرکز بالایی داشته باشند و از دانش فنی و قدرت تصمیم گیری زیادی نیز برخوردار باشند.

خودروهای آفرودی به دو دسته تقسیم می شوند:

خودروهای آفرودی مسابقه

مسابقات آفرودی زیر نظر فدراسیون اتومبیل رانی و جهان گردی برگزار می شوند و قوانین و مقررات ویژه ای دارند، در انتها نیز به برندگان جوایزی به یادبود داده می شود. اما مانند دیگر ورزش ها، مسابقات آفرودی نیز دارای مشکلات زیادی هستند. از جمله مشکلات مربوط به مسابقات آفرودی می توان به پیست های غیر استاندارد و عدم تخصیص اعتبار دولتی برای برگزاری مسابقات اشاره کرد. قابل ذکر است که امکانات و تجهیزات کسانی که در مسابقات آفرود شرکت می کنند، توسط خودش توسط خودشان تهیه می شود و شخص یا سازمانی مسئول پرداخت هزینه آنها نیست.

خودروهای آفرودی طبیعت گردی

برخی از افراد به آفرود به چشم یک مسابقه نگاه نمی کنند و استفاده از خودروهای آفرود را برای طبیعت گردی و رانندگی در طبیعت لذت بخش می دانند. مسلما شما هم افراد زیادی را می شناسید که با خودروهای آفرودی طبیعت گردی را دوست دارند. اگر خودرو افرودی ندارید اما طبیعت گردی با آفرود را دوست دارید، بد نیست بدانید که تورهای طبیعت گردی زیادی در ایران مجوز فعالیت دارند که با استفاده از آفرود، مسافران خود را به دل طبیعت می برند.

تورهای آفرودی به دلیل هیجان زیادی که دارند، افراد زیادی را به خود جذب کرده اند. اگر تا به حال این تورها را امتحان نکرده اید و عاشق هیجان هستید، پیشنهاد می کنم یکبار امتحان کنید و از تجربه آفرود در طبیعت لذت ببرید.

هزینه های آفرود

مسلما برای طبیعت گردی با آفرود، غیر از خودرو دو دیفرانسیل به لوازم دیگری نیز نیاز دارید. می توانید یک خودرو ارزان و معمولی دو دیفرانسیل بخرید و بعد موتور آن را تقویت کنید. بعد از تقویت موتور تجهیزات آفرودی را روی آن نصب کنید. البته راه بدون دردسری هم وجود دارد که می توانید یک خودروی آفرودی آماده را بخرید. مسلما هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و شیرینی ساخت یک خودرو آفرودی توسط خودتان را نخواهید چشید.

در آفرود همه چیز به شما و هزینه ای که قرار است برای آن بکنید، بستگی دارد. حداقل هزینه برای داشتن یک خودروی آفرودی ۳۰ میلیون تومان است ولی هیچ سقفی ندارد و هر لوازم و تجهیزاتی که بخواهید را می توانید تهیه کنید.

همه چیز درباره سایت خرید اینترنتی دودف | فروشگاه لوازم و تجهیزات آفرود

چه تجهیزاتی برای آفرود ضروری و لازم هستند؟

وینچ

آفرود در خارج از جاده‌ ها لذت بخش است اما این ورزش هیجان انگیز ممکن است دردسرهایی نیز داشته باشد و گاهی خودروی شما در جایی گیر کند و نتوانید آن را خارج کنید. اگر وینچ تهیه کرده باشید به آسانی می توانید خودروی آفرودی تان را از آن مکان خارج کنید و به طبیعت گردی تان ادامه بدهید. دو نوع وینچ داریم. وینچ گیربکسی که با اتصال به ماشین آفرودی و گرفتن انرژی از آن کار می کند. وینچ برقی که با استفاده از برق به تأمین انرژی مورد نیاز خود می پردازد.

وافل

ممکن است در بیابان یا مکانی نیاز به پل برای رد شدن داشته باشید. در این مواقع وافل به کار شما می آید و مانند پل می تواند به شما کمک کند. ابعاد و اندازه های وافل متنوع هستند و جنس های مختلفی دارند از فلز و کامپوزیت گرفته تا پلاستیک های با استقامت بالا. انتخاب جنس و ابعاد وافل کاملا به شما و خودروتان بستگی دارد.

پمپ باد و کیت پنچری

وجود پمپ باد و کیت پنچری در خودرو ضروری است. برخی نقاط مانند مسیرهای برفی، کویری یا باتلاقی نیازمند کم کردن باد لاستیک هستند و در برخی مکان ها باد لاستیک باید استاندارد باشد. وجود کیت پنچری در خودرو نیز الزامی است.

باربند

باربند نیز از لوازم جانبی ضروری در سفر است زیرا شما نیاز دارید وسایل و تجهیزات زیادی را با خود حمل کنید که همراه داشتن این وسایل و تجهیزات مانند زاپاس، مخزن سوخت اضافه، پایه چادر و… مستلزم داشتن باربند است.

باک سوخت اضافه

همیشه این امکان وجود دارد که همه چیز طبق برنامه و زمان بندی شما انجام نشود. بنابراین اگر در جایی گیر کردید باید سوخت اضافی برای برگشت را داشته باشید.

سخن آخر

هر ساله تعداد افراد علاقمند به ورزش آفرود بیشتر از قبل می شود زیرا هیجان بالای این ورزش واقعا غیر قابل توصیف است. بعضی از افراد شرکت در مسابقات آفرود و برخی دیگر طبیعت گردی با آفرود برایشان لذت بخش است و خاطرات دل انگیز و به یادماندنی از سفرشان به دل طبیعت ثبت می کنند. اگر شما هم به ورزش آفرود علاقمند هستید با تهیه لوازم و تجهیزات لازم برای آفرود این تجربه هیجان انگیز را در زندگی تان ایجاد کنید.

فروشگاه لوازم و تجهیزات آفرود دودف آماده ارائه مشاوره به صورت رایگان به شما علاقمندان به ورزش آفرود است تا حس خوب و هیجان بالای ورزش آفرود را در کنار تجهیزات با کیفیت و مطمئن تیم دودف تجربه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند