تیم بسکتبال کرمانشاه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول صعود کرد


تیم بسکتبال کرمانشاه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول صعود کرد

کرمانشاه - ایرنا - تیم خانه بسکتبال کرمانشاه با برتری در دومین مسابقه برابر نامی نو تهران موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ دسته اول صعود و در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های خانه بسکتبال کرمانشاه و نامی نو تهران عصر امروز (شنبه ۹ اسفند) برای دومین بار به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده کرمانشاه موفق شد با حساب "۶۸ بر ۶۷" بر حریف تهرانی خود غلبه کند.

تیم بسکتبال کرمانشاه در نخستین دیدار رودرو هم مقابل نامی نو که عصر روز هفتم اسفند برگزار شد توانسته بود با حساب ۷۶ بر ۷۴ حریف خود را شکست دهد.

نماینده بسکتبال کرمانشاه با این ۲ پیروزی متوالی موفق شد به جمع هشت تیم پایانی لیگ دسته اول و مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کند تا در این مرحله به مصاف نماینده البرز برود.

زمان و مکان مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ دسته بسکتبال باشگاه های کشور هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

تیم بسکتبال کرمانشاه پس از درخشش در دور مقدماتی و کسب پنج پیروزی و ۱۳ امتیاز از هشت مسابقه خود در مکان دوم جدول رده بندی گروه الف قرار گرفت و به مرحله حذفی راه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...