فاصله گذاری اجتماعی باید به 95 درصد برسد


فاصله گذاری اجتماعی باید به 95 درصد برسد

کلانتری با اشاره به غیر قابل قبول بودن فاصله گذاری های اجتماعی، گفت: فاصله گذاری اجتماعی در استان باید به بالای 95 درصد برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۹ اسفند ماه) در یکصد و نوزدهمین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت حضرت زینب کبری (س)، گفت: ایثار و فداکاری حضرت زینب (س)، شجاعت، بیان رسا و کوبنده او را در تاریخ بشریت ماندگار کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعامل خوب بین مردم و مسئولان باعث می شود وضعیت از زرد به آبی تغییر کند، گفت: اگر استفاده از ماسک و پروتکل ها در ایام نزدیک به نوروز جدی گرفته نشود، شرایط خطرآفرین خواهد بود.
وی با بیان اینکه در شهرستان کهگیلویه و گچساران نگرانی وجود دارد، یادآور شد: خوزستان تنها استان کشور بوده که در وضعیت قرمز قرار دارد و ارتباط دو شهرستان گچساران و کهگیلویه با این استان نزدیک است، زیرا سرعت انتشار ویروس انگلیسی خطر آفرین خواهد بود.
کلانتری به غیر قابل قبول بودن فاصله گذاری های اجتماعی اشاره کرد و با بیان اینکه باید به بالای ۹۵ درصد برسد، ادامه داد: فرمانداران کارگاه های کوچک مانند تعمیرگاه ها، مکانیکی ها، پایانه ها، آرایشگاه ها، بانک‌ها و آرامستان ها را کنترل کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در زمینه زلزله ۹ اکیپ برای ۹ محور و ۶ مرکز برای جلوگیری از ازدحام تشکیل شده، گفت: دستگاه ها و نهادها باید از هرگونه تجمع جلوگیری کنند.
وی ضمن تاکید بر اینکه در بحث گشت نامحسوس و کنترل پلاک های مخدوش نیروی انتظامی باید نظارت بیشتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: ورود از استان خوزستان به استان باید کنترل شود در غیر این صورت باید رپید تست توسط نیروی انتظامی در دستور کار قرار گیرد.
کلانتری نسبت به افزایش رپید تست ها در دو شهرستان خطرناک‌ گچساران و کهگیلویه از طریق طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت، هیچ نیازی به نیروی انسانی امدادگر از دیگر استان ها نداریم، در غیر این صورت قبل از ورود باید تست صورت گیرد.
پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت