بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی


بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- 6 مجروح انفجار گاز در خوشاب و افزایش جوجه‌ریزی در مرغداریهای تایباد از جمله اخبار کوتاه روز شنبه در استان خراسان رضوی هستند.

خوشاب- مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی روستای عنابستان شهرستان خوشاب در غرب خراسان رضوی ۶ مجروح به جا گذاشت. مسلم فائق‌نیا در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی این حادثه که صبح امروز رخ داد. چهار مجروح با استفاده از بالگرد اورژانس هوایی و ۲ مجروح دیگر توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پس از دریافت خدمات اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

تایباد- مدیر جهاد کشاورزی تایباد به افزایش جوجه‌ریزی در مرغداریهای این شهرستان مرزی اشاره و بیان کرد: امسال تاکنون ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۴۶۰ قطعه جوجه‌ریزی در این شهرستان انجام شده که در مقایسه با پارسال ۱۴ درصد بیشتر بوده است. جواد اعتضادی در گفتگو با خبرنگار ایرنا به فعالیت ۲۵ واحد مرغداری در تایباد اشاره کرد و گفت: ظرفیت هر دوره در آنها ۵۹۳ هزار قطعه و سالانه سه تا چهار دوره جوجه‌ریزی و تولید افزون بر چهار هزار تن گوشت مرغ در سال است. وی افزود: به خاطر نبود کشتارگاه در این شهرستان، مرغ‌های آماده ذبح از تایباد به دیگر نقاط خراسان رضوی حمل می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است