درب اتوماتیک شرکت درتیس


درب اتوماتیک شرکت درتیس

خبرگزاری آریا- همان‌طور که می‌دانیم در برقی و کاربرد آن در ساختمان‌ها از الزامات دنیای امروز در به کارگیری فناوری‌ها است. در برقی، در انواع مختلفی تهیه و تولید می‌شود و کاربردهای متنوعی هم دارد.

درب اتوماتیک شرکت درتیس

خبرگزاری آریا- همان‌طور که می‌دانیم در برقی و کاربرد آن در ساختمان‌ها از الزامات دنیای امروز در به کارگیری فناوری‌ها است. در برقی، در انواع مختلفی تهیه و تولید می‌شود و کاربردهای متنوعی هم دارد. از جمله انواع درب‌ اتوماتیک و یا برقی، می‌توان درب اتوماتیک تلسکوپی و درب اتوماتیک گردان را نام برد. در ادامه به توضیح مختصر هر یک از این دو نوع درب برقی خواهیم پرداخت.

درب اتوماتیک تلسکوپی

این نوع از درب‌های برقی به طور معمول و در بیشتر موارد در ورودی‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که مشکل عرض ورودی را دارند و نیاز به بازشوی آن‌ها زیاد است. در مراکزی مانند مجتمع‌های بزرگ تجاری و یا در بسیاری از اماکن عمومی که میزان رفت و آمد در آن‌ها بسیار زیاد است و یا به عبارت دیگر تردد بالایی دارند، از این نوع از درب‌های اتوماتیک استفاده می‌شود. مکانیزم درب‌های اتوماتیک تلسکوپی مانند درب‌های کشویی است و به صورت خطی انجام می‌گیرد.

اما تفاوت این نوع از درب‌ها با درب‌های کشویی در این مورد است که طراحی درب اتوماتیک تلسکوپی به شکلی است که در آن،لت های درب اتوماتیک تلسکوپی با یکدیگر وبه یک سمت برای باز وبسته شدن حرکت می کنند ،در صورتی که لت های درب اتوماتیک کشویی خلاف جهت یکدیگربرای باز وبسته شدن عمل می کنند. این عامل موجب می‌شود تا بازشوی درب‌های برقی تلسکوپی نسبت به نوع درب‌های برقی کشویی با افزایش مواجه گردد.

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان با عنوان درب اتوماتیک ریولوینگ یا درب اتوماتیک چرخشی نیز معروف شده است و یکی از زیباترین ولوکس ترین درب‌های اتوماتیک به شمار می‌رود. از این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه ای در مکان‌هایی استفاده می‌شود که به علت محدودیت در فضا و در عرض محل نصب دیوار، امکان نصب سایر انواع درب‌های اتوماتیک وجود ندارد. از درب اتوماتیک گردان می‌توان به صورت درب برقی 2باله،درب برقی 3 باله ودرب برقی 4 باله استفاده کرد،که تعداد باله ها ارتباط مستقیم با کارایی درب در پروژه ی مورد نظر دارد.بدین منظور بهتر است برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما در شرکت درتیس تماس حاصل فرمایید،تا راهنمایی های مورد نظر را خدمت شما ارائه دهند.

به طور معمول درب اتوماتیک گردان به نحوی طراحی می‌شود که می‌تواند امکان ورود و خروج همزمان افراد را فراهم گرداند و از طرف دیگر از برخورد مستقیم هوای داخل و خارج ساختمان مورد نظر جلوگیری به عمل آورد. بنابراین به کارگیری این نوع از درب برقی، برای اماکنی که دارای اختلاف بسیار زیاد در دمای داخل و خارج مجموعه هستند، توصیه می‌شود،لذا این درب اتوماتیک شیشه ای می تواند نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی داشته باشد. تعداد دفعات باز شدن این درب‌ها و بسته شدن آن‌ها نیز قابل تنظیم شدن است و یا حتی می‌توان برای تنظیم این نوع از درب‌های اتوماتیک از یکی از حالت‌های باز و بسته شدن، استفاده کرد.

درب اتوماتیک گردان در شرایط اضطراری نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، بدین صورت که در چنین مواقعی باله ها روی هم قرار میگیرند و حد اکثر فضای ممکن را جهت خروج اضطراری فراهم می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02146016911 یا به سایت درتیس https://doortis.ir مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید