دو ستاره تراکتور در لیست محمود فکری


دو ستاره تراکتور در لیست محمود فکری

استقلال به دنبال جذب دو بازیکن تراکتور است. نوشته دو ستاره تراکتور در لیست محمود فکری اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دو ستاره تراکتور در لیست محمود فکری

دو تراکتوری در لیست محمود فکری ؛ واسعی و مهری به استقلال نزدیک شدند
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵
دو ستاره تراکتور در لیست محمود فکری

استقلال به دنبال جذب دو بازیکن تراکتور است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید واسعی که در نقل و انتقالات تابستانی هم گزینه استقلال بود، دوباره مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. البته گفته می‌شود که تراکتور مخالف جدایی واسعی است منتهی با توجه به محرومیت واسعی از یکطرف و برنامه استقلال برای پرداخت مبلغ رضایتامه او به تراکتور، آبی‌ها امیدوارند که بتوانند این بازیکن را از تراکتور بگیرند. نکته جالب درباره استقلالی شدن احتمالی واسعی اینکه استقلال امسال بازیکنانی جذب کرده که در کمیته تعیین وضعیت پرونده داشتند. از رشید مظاهری گرفته تا بابک مرادی و مهدی مهدی‌پور که به جز مرادی که مدتی محروم شد، سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی استقلال نداشتند و حالا واسعی هم احتمالا به این فهرست اضافه خواهد شد.

بازیکن دیگر تراکتور که نامش در لیست محمود فکری دیده می‌شود، سعید مهری است. هافبکی که در روزهای گذشته اخباری درباره احتمال پیوستنش به سپاهان مطرح شده بود اما گویا آبی ها شانس بیشتری برای جذب این بازیکن دارد و احتمال آبی پوش شدن او را باید بالا دانست. در گمانه زنی های نقل و انتقالاتی نام پاکدل، مهاجم آلومینوم هم مطرح شده که مد نظر آبی ها است. باید دید در نهایت پاکدل شاگرد فکری می شود یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان