علی لطیفی: افرادی که به دنبال سرمربیگری و مدیریت استقلال هستند، برای این تیم حاشیه می سازند


علی لطیفی: افرادی که به دنبال سرمربیگری و مدیریت استقلال هستند، برای این تیم حاشیه می سازند

پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط این تیم به صحبت پرداخت.

علی لطیفی، بازیکن اسبق تیم استقلال، درخصوص شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت:

استقلال امسال برخلاف سال‌های گذشته این شانس را داشت که اسکلتش را حفظ کند. سال‌های پیش استقلال تغییرات زیادی در تیمش ایجاد می‌کرد و زمان زیادی طول می‌کشید که بازیکنان جدید با یکدیگر هماهنگ شوند اما فکری تقریبا همان تیم پارسال را تحویل گرفت و از این نظر خوش شانس بود. علاوه بر این نفرات توانمندی مثل رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و سیداحمد موسوی هم به استقلال اضافه شدند و فکری تیم پرمهره‌ای را در اختیار گرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از برنا؛ او ادامه داد:

یکی از انتقاداتی که هواداران و کارشناسان در نیم فصل اول به فکری وارد کردند این بود که تیم نمایش زیبایی ارائه نمی‌دهد. این انتقاد در حالی مطرح می‌شد که استقلال در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی داشت و تا هفته پایانی صدرنشین بود. با این حال هواداران استقلال از این تیم انتظار بازی‌های چشم نواز داشتند و وقتی استقلال نتوانست توقع‌شان را برآورده کند ابراز نارضایتی کردند. از طرف دیگر استقلال در نیم فصل اول با حاشیه‌های زیادی مواجه شد که این حاشیه‌ها مختص تیم‌های پرطرفدار هستند. به اعتقاد من اطرافیان فکری و بزرگانی که در باشگاه مشغول هستند نتوانستند سرمربی و بازیکنان را از حواشی دور نگه دارند و همین باعث شد خود فکری به میدان بیاید و بخواهد استقلال را از حاشیه‌ها دور کند.

لطیفی افزود:

فکری باید معضلات و مشکلات باشگاهی مثل استقلال را بپذیرد. تیم های پرطرفدار همیشه حاشیه‌های زیادی دارند چون هواداران توقعات زیادی دارند و اتحاد بین آنها وجود ندارد. اتفاق درست برای استقلال این بود که اطرافیان فکری حاشیه‌ها را مدیریت کنند و حصاری دور فکری و بازیکنان بکشند تا آنها با کمترین حواشی روبه‌رو بشوند ولی این اتفاق رخ نداد. از فکری می‌خواهم در نیم فصل دوم خودش را درگیر حاشیه‌ها نکند و فضای تیمش را آرام کند.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به مشکل فنی این تیم گفت:

مشکل اصلی استقلال در نیم فصل اول این بود که فکری نتوانست ساختار دفاعی تیمش را که از دوره استراماچونی و مجیدی مشکل داشت، اصلاح کند و این ضعف کماکان با این تیم بود. لایه‌های دفاعی استقلال مثل فصول گذشته با کمترین فشار باز می‌شد و این تیم در بحث دفاع فردی هم مشکل داشت. استقلال امسال برخلاف سال گذشته در فاز هجومی هم مشکل داشت و با وجود داشتن بازیکنان توانمند در این فاز دیدیم که خبری از کارهای ترکیبی و هجومی در لیگ پارسال در استقلال نبود و این تیم در فاز حمله هم عملکرد چشم نوازی نداشت.

او بیان کرد:

به اعتقاد من استقلال برای نیم فصل دوم علاوه بر اینکه باید نفرات فعلی را حفظ کند باید تقویت هم بشود. ضمن اینکه فکری باید همه تلاشش را بکند تا تیمش از حاشیه‌ها دور بماند. هواداران استقلال با چیزی جز قهرمانی راضی نمی‌شوند و هر نتیجه‌ای جز این برای آبی‌ها شکست است.

لطیفی با اشاره به حواشی که در فضای مجازی برای استقلال ایجاد می‌شود، گفت:

در استقلال چند نفر مدعی سرمربیگری و مدیریت هستند اینها برای خودشان آدم و گروه دارند و پول خرج می‌کنند در صورتی که امتحان‌شان را پس داده‌اند و نباید ادعای بازگشت به استقلال را داشته باشند. این افردا در فضای مجازی گروه و کانال دارند و با حاشیه‌سازی به استقلال و فکری فشار وارد می‌کنند.

پیشکسوت آبی‌پوشان با اشاره به قهر مهدی قایدی از تمرینات استقلال ادامه داد:

قایدی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و من به عنوان یک دوست و برادر بزرگتر به او پیشنهاد می‌دهم مشاورانش را عوض کند. کسی که به قایدی مشاوره داده سر تمرین نرو دشمن استقلال و این بازیکن است. درخواست مالی قایدی درست بوده اما او برای رسیدن به خواسته‌اش نباید قهر می‌کرد. استقلال از همه اسم‌ها بزرگتر است و هیچ بازیکنی حق ندارد برای این نام بزرگ حاشیه بسازد. الان هم که قایدی برگشته باید از استقلالی‌ها و فکری عذرخواهی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته