ویژه برنامه 13 رجب از نجف اشرف در قاب شبکه قرآن


ویژه برنامه 13 رجب از نجف اشرف در قاب شبکه قرآن

همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علیه السلام ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما، دلهای عاشقان را روانه حریم مطهر رضوی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه های ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر از چهارشنبه از حرم مطهر سیدالکریم علیه السلام ساعت 19 محفل انس با قرآن کریم بدون حضور جمعیت با قرائت سید جواد حسینی و محمد حسن موحدی از قاریان ممتاز و بین المللی قرآن کریم روی آنتن شبکه می رود.

ویژه برنامه شب ولادت امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام ساعت 21 تا 22 از حرم مطهر و نورانی امام رضا علیه السلام بصورت زنده ، دلهای مشتاقان را به پنجره های ضریح ثامن الحجج علیه السلام متصل مینماید.

در روز ولادت حضرت علی علیه السلام از ساعت ۹ الی ۱۲ ویژه برنامه روز ولادت با برنامه های متنوع از حرم مطهر رضوی روی آنتن می رود. همچنین ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ به صورت زنده ویژه برنامه شبکه قرآن و معارف سیما از نجف اشرف تقدیم مخاطبان گرامی خواهد شد و در ساعت ۱۵ نیز سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان بمناسبت این روز فرخنده پخش می شود.

در ساعت ۱۷ویژه برنامه ولادت پخش می شود و دعای کمیل نیز در این شب نورانی ساعت 19:30به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش می شود.

در ساعت 20:15نیز پخش زنده ویژه برنامه از حرم رضوی خواهیم داشت، برنامه نغمه عشاق نیز در شب و روز ولادت بصورت ویژه از ساعت 22 بصورت زنده برنامه خواهد داشت.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا