حضور 200 طلبه در قالب 5 گروه جهادی در شهر سی سخت


حضور 200 طلبه در قالب 5 گروه جهادی در شهر سی سخت

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه پنج گروه جهادی در قالب 200 طلبه هم اکنون در شهر سی سخت مشغول به فعالیت هستند، گفت: این افراد در کارهای مختلف از جمله پخت و توزیع غذا، تخلیه اثاثیه منازل، آوار برداری و مشاوره به زلزله زدگان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «مسعود علیزاده» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت، گروه های جهادی طلاب و روحانیون برای کمک رسانی به این شهر اعزام شدند.

مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پنج گروه جهادی در قالب ۲۰۰ طلبه هم اکنون در شهر سی سخت مشغول به فعالیت هستند، گفت: این افراد در کارهای مختلف از جمله پخت و توزیع غذا، تخلیه اثاثیه منازل، آوار برداری و مشاوره به زلزله زدگان فعالیت دارند.

وی یادآور شد: همچنین چندین موکب از طرف سازمان بسیج طلاب و روحانیون در شهر سی سخت به مردم خدمات رسانی می کنند.

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: گروه های جهادی طلاب از شهرستان های مختلف استان و دیگر استانها برای خدمت رسانی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کرده اند.

مسئول بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد از منازل شهر قابل سکونت نیستند و با کمبود مکان برای استقرار آنها مواجه هستیم قرار شد که در روزهای آینده طلاب بسیجی متقاضی جایگزین گروه های فعلی شوند.

وی گفت: طلاب و روحانیون جهادی تا پایان در خدمت مردم زلزله زده شهرستان دنا و شهر سی سخت خواهند بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو