194 بیمار کرونایی در بیمارستان سینا کارون بستری هستند


194 بیمار کرونایی در بیمارستان سینا کارون بستری هستند

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان کارون از بستری 194 بیمار کرونایی در بیمارستان سینا خبر داد و گفت: روند مبتلایان همچنان افزایشی است و مردم باید این بیماری را جدی بگیرند.

معصومه خنفری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آمار بستری ها در بیمارستان سینا از تاریخ ۱۶ بهمن تا هفتم اسفندماه، ۱۹۴ مورد بوده که ۸۸ نفر از آنها مربوط به اهواز، ۸۷ نفر مربوط به شهرستان کارون و مابقی بیماران کرونایی از سایر شهرستان های استان هستند.

وی افزود: شهرستان کارون از سمت جنوب و جنوب شرق همسایه شادگان است و روستاهای این ۲ شهرستان به یکدیگر راه دارند لذا نمی توان راه های مواصلاتی بین این روستاها را بست.

فرماندار شهرستان کارون گفت: همچنین از سمت شمال، غرب و شرق در مجاورت اهواز هستیم و از آنجا که نمی توانیم راه های ارتباطی را ببندیم، آمار مبتلایان ما افزایشی است.

وی عنوان کرد: تعداد مراجعه به بیمارستان سینا بسیار بالا و روند افزایشی دارد لذا از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با پرسنل بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند.

خنفری افزود: با توجه به اینکه در شهرستان کارون چندین خانواده در یک خانه زندگی می کنند تجمعات خانوادگی و دورهمی ها مهمترین عامل در انتشار بیماری است که امیدواریم مردم این موضوع را جدی بگیرند.

وی گفت: یکی از اقداماتی که در راستای کاهش بیماری انجام دادیم تعطیلی مراسم ترحیم و عزا است که با برنامه ریزی که انجام دادیم جسد بیماران فوت شده را زمانی تحویل می دهیم که نزدیکان متوفی نسبت به برگزاری نکردن مراسم تعهد دهند و اگر بر عهد خود پایبند نباشند با آنها برخورد می کنیم که در این زمینه چندین نفر را نیز بازداشت کردیم.

در حال حاضر شهرستان کارون و ۱۰ شهرستان دیگر استان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است