رییس سبک: کرمان ظرفیت توسعه الیت کیک بوکسینگ را دارد


رییس سبک: کرمان ظرفیت توسعه الیت کیک بوکسینگ را دارد

کرمان - ایرنا - رییس سبک الیت کیک بوکسینگ شهرستان کرمان گفت: در مرحله نخست قصد گسترش سبک را داریم و در این زمینه تمامی ظرفیت‌های لازم از جمله استعدادها، دانش فنی و زیرساخت‌ها در کرمان وجود دارد.

نیلوفر منصوری نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یک‌سال گذشته در این سبک رزمی فعال شدم، در حال حاضر بیش از ۲۰ هنرجو دارم و سعی داریم سبک الیت کیک بوکسینگ را با همیاری روسای هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان و سبک الیت کیک بوکسینگ استان کرمان، به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی اظهار داشت: برنامه‌های رشد و توسعه سبک الیت کیک بوکسینگ به‌علت شیوع ویروس کرونا در مقطعی با تاخیر روبرو شد لذا با هماهنگی ریاست سبک استان کرمان مسابقات مجازی شامل شادوفایت، دفاع شخصی و سلاح سرد دربخش بانوان را برگزار کردیم.

رییس سبک الیت کیک بوکسینگ شهرستان کرمان به برگزاری ۲ دوره آزمون کمربندهای رنگی از زمان فعالیت در رشته الیت کیک بوکسینگ تاکنون اشاره و خاطرنشان کرد: به مدت سه‌سال در ورزش بوکس فعالیت داشتم و پس از ورود به سبک الیت کیک بوکسینگ امیدوارم در این سبک هم بتوانم موفقیت‌هایی را برای استان و شهرستان کرمان رقم بزنم.

کیک‌بوکسینگ ورزشی رزمی و ترکیبی از رشته‌های رزمی موای تای، کاراته و بوکس است. در کیک بوکسینگ ضربات مشت، لگد، زانو، آرنج و گرفتن همدیگر آزاد می‌باشد ولی زدن حریفی که بر روی زمین افتاده ممنوع است. به طورکلی هدف از تمرینات کیک بوکسینگ دفاع از خود، به دست آوردن آمادگی جسمانی به عنوان یک ورزش رزمی می‌باشد.

کیک بوکسینگ یکی از بهترین راه های روی فرم نگه داشت بدن محسوب می شود زیرا این نوع ورزش رزمی قواعد سخت کاراته را ندارد و آزادی بیشتر در این ورزش از جمله عوامل محبوبیت آن بین مردم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان