واکنش کاربران نسبت به ترک شبکه های اجتماعی توسط بهترین بازیگر ایرانی جشنواره فیلم کن +عکس، ویدئو


واکنش کاربران نسبت به ترک شبکه های اجتماعی توسط بهترین بازیگر ایرانی جشنواره فیلم کن +عکس، ویدئو

شهاب حسینی از شبکه های اجتماعی خداحافظی کرد!

به گزارش اسپوتنیک، چند روزی است که خبر واکسن زدن شهاب الدین حسینی، بازیگر و سوپراستار محبوب ایرانی در شبکه های اجتماعی منعکس شده و حواشی زیادی را برای این بازیگر در پی داشته است.

شهاب حسینی در واکنش به هجمه های چند روز اخیر به منتقدانش درباره واکسن زدن در آمریکا نوشت که "سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد، به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد. میبخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟ درست میگویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست. به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم. حبل الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمبینیم، مشکل از ماست. قدر دان مهر عزیزانی هستم که همواره و در هر شرایط بنده را از لطف حمایت خود محروم نکردند. برایشان طول عمر با عزت و عاقبت خیر آرزو میکنم. اما نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی بیست و هفت سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟ از آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح میدهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت میکنم و دنبال کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها میگذارم.
حق ماندگار، پایدار، و نگهدار
آمین.
امضا، شهاب حسینی، ملقب به صفر کله گنده"
خداحافظی شهاب حسینی از شبکه های اجتماعی و بستن صفحه خود واکنش زیادی را از سوی کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

بسیاری از کاربران با ابراز ناراحتی از این موضوع معتقدند که او نباید بخاطر هوادارانش که اخبار او را دنبال می کردند، این کار را می کرد.

اما در مقابل عده ای دیگر از کاربران که حواشی اخیر شهاب حسینی را حمل بر تزویر و دورویی و عدم شفافیت او با مردم پنداشتند، معتقدند که بستن صفحه اجتماعی به این معنی است که او پاسخ قنع کننده ای برای این حواشی سئوالات نداشته است.
گروهی از کاربران نیز بر این عقیده هستند که زندگی شخصی هر کس به خود او مربوط است و بسته شدن یا نبسته شدن صفحه اجتماعی شهاب حسینی تاثیری بر زندگی آنان ندارد. گروهی نیز به شوخی این کارها را از عوارض واکسن فایزر خواندند و معتقدند که یکی از عوارض واکسن فایزر قهر عمومی است. عده ای از کاربران نیز بر این غقیده هستند که اگر جای این سوپر استار بودند و شرایط دریافت واکسن برای آنان پیش می آمد، حتما این کار را می کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل