دلیل کم نظیر یک مرد برای تسلیم کردن خود به پلیس !


دلیل کم نظیر یک مرد برای تسلیم کردن خود به پلیس !

رکنا: شاید شنیدن خبر تسلیم شدن یک جانی یا سارق به پلیس از ترس دستگیری یا افزایش مجازات برایمان خبری عادی به شمار رود اما اگر به ما گفته شود یک فرد تحت تعقیب برای فرار از روز مرگی و اطرافیانش، خود را به پلیس معرفی کرده شاید کمی تعجب برانگیز باشد، اما واقعا چنین اتفاقی رخ داده است.

به گزارش رکنا، به تازگی یک فرد تحت تعقیب در انگلیس برای فرار از کسانی که با آن‌ها زندگی می‌کرد تصمیم گرفت خود را به پلیس معرفی کند. این مرد که هویتش مشخص نشده پس از تسلیم خود به پلیس گفت ترجیح می‌دهد برای داشتن زندگی آرام و بدون دردسر خود را تحویل پلیس داده و به زندان بازگردد. این اتفاق روز چهارشنبه و در منطقه «ساسکس» انگلیس رخ داد.

پلیس ساسکس با اعلام این خبر گفت این مرد آنقدر از زندگی در کنار اطرافیانش در دوران قرنطینه آزرده شده بود که با اداره پلیس محلی در بورگس هیل تماس گرفت و گفت فکر می‌کند شرایط زندان بهتر از وضعیت زندگی فعلی او است.

اقدام عجیب یک مرد برای زندگی راحت

بازرس «دارن تیلور»، با شرح جزئیات این حادثه در حساب توئیتر شخصی خود گفت: «مرد تحت تعقیب دیروز پس از تماس با ما و اشاره به اینکه ترجیح می‌دهد به زندان بازگردد خود را تحویل پلیس داد. او گفت از زندگی با اطرافیانش خسته شده و می‌خواهد به زندان برگردد تا بتواند مدتی را تنها زندگی کند.»

اعلام خبر این اتفاق عجیب با واکنش کاربران در این شبکه اجتماعی همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «حدس می‌زنم در مورد او ارتکاب جرم مطمئنا جواب داده است.» کاربر دیگر نوشت: «آیا دادگاه به محکومیت او در حبس در منزل حکم خواهد داد. به نظر می‌رسد مجازات مناسبی باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه