عضو تیم ملی: به کبدی ساحلی اهمیت چندانی نمی‌دهند


عضو تیم ملی: به کبدی ساحلی اهمیت چندانی نمی‌دهند

تهران- ایرنا- لژیونر کبدی ایران گفت: توجه زیادی به کبدی ساحلی نمی‌شود و در صورت قهرمان شدن در رقابت‌های بین‌المللی جایزه آن برخلاف کبدی استاندارد کمتر است.

«فاضل اتراچالی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در اردوهای تیم ملی کبدی ساحلی حضور داشتم و با توجه به اینکه این اردوها در بندعباس و اهواز برگزار شد، شرایط خوبی را سپری کردیم.

وی افزود: در اردوی اول چون کبدی‌کاران ساحلی مدت‌ها مسابقه و اردویی نداشتند، در دو اردوی ابتدایی مقداری افت داشتند اما بعد از آن به شرایط آرمانی بازگشتند.

ملی‌پوش کبدی عنوان کرد: قرار بود بازی‌های آسیایی ساحلی چین در فروردین ماه برگزار شود اما به دلیل بحرانی شدن کرونا و شیوع کرونای انگلیسی برخی از کشورها از حضور در این بازی‌ها انصراف دادند و به نظر می‌رسد که این رقابت‌ها در تابستان سال آینده و در صورت بهبود شرایط برگزار ‌شود.

وی یادآور شد: در ۲ مسابقه آخر تیم ملی کبدی ساحلی موفق شد تا به طلا برسد و صد درصد در این بازی‌ها هم برای کسب طلا می‌رویم. برنامه‌ریزی ما بر همین اساس است و ظرفیت قهرمانی را در صورت منظم برگزار شدن اردوها داریم.

اتراچالی درباره تفاوت کبدی استاندارد و کبدی ساحلی گفت: کبدی استاندارد راحت‌تر است و در سالن بازی می‌کنیم اما کبدی ساحلی باید زیر نور آفتاب و در ماسه با شرایط سخت بازی کنیم که شانس موفقیت را کمتر می‌کند. همچنین به کبدی ساحلی توجه چندانی نمی‌شود و در صورت قهرمان شدن در رقابت‌های بین المللی جایزه آن برخلاف کبدی استاندارد کمتر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه به مسابقات لیگ ستارگان هند دعوت شده است، گفت: برای حضور در این رقابت‌ها قرارداد دارم و این مسابقات مدتی بخاطر کرونا برگزار نشد اما اکنون دعوت شده‌ام و تا پنج ماه دیگر به این کشور می‌روم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است