انصراف قالیباف از نامزدی در انتخابات، واقعی است؟


رجانیوز نزدیک به جبهه پایدارى درباره خبر انصراف قالیباف از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری که توسط محسن پیرهادی بیان شده است نوشت: «پیرهادی در حالی از افزایش احتمال حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات سخن گفته...

رجانیوز نزدیک به جبهه پایدارى درباره خبر انصراف قالیباف از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری که توسط محسن پیرهادی بیان شده است نوشت: «پیرهادی در حالی از افزایش احتمال حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات سخن گفته که تا کنون بارها عدم تصمیم او ‌برای حضور در انتخابات اعلام شده است.

در آخرین مورد در روزهای گذشته خبری مبنی بر خودداری رئیس قوه قضائیه در جلسه با جمعی از اعضای مجلس خبرگان با موضوع انتخابات منتشر شد که نشان می‌دهد همچنان قصدی برای حضور رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد.

به نظر می‌رسد رئیس مجلس همچون آیت‌الله رئیسی باید عدم حضور خود در انتخابات را شخصا و نه از زبان دیگران و با قیدوشرط‌هایی چون حضور یا عدم حضور دیگر کاندیداها در صحنه مطرح کند.

تنها در صورت اعلام رسمی و بدون قیدوشرط رئیس مجلس مبنی بر عدم حضور در انتخابات است که شبهات رفع شده و روند وحدت گفتمانی حول محور گزینه اصلح تسریع خواهد شد. در غیر این صورت تکرار تجربیات ناموفق قبلی در جبهه اصولگرایی کاملا محتمل خواهد بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !