تلاش نافرجام برای دفن زنده زنده همسر در ساحل!


مردی که پس از درگیری لفظی با همسرش تلاش کرد او را زنده زنده دفن کند، توسط پلیس بازداشت شد.


مردی که پس از درگیری لفظی با همسرش تلاش کرد او را زنده زنده دفن کند، توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا مردی را که پس از درگیری لفظی با زنش قصد دفن او در ساحل را داشت دستگیر کرد. بنا به گزارش پلیس محلی آمریکا این اتفاق در ساعت ۹ پنجشنبه شب و در ساحل کورونادو کالیفرنیا رخ داد.

این زن بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان این حادثه قرار داد. این زوج بعدازظهر همین روز برای تفریح به این ساحل رفته بودند. پس از وقوع درگیری لفظی میان این زوج «خوزه لوئیس مارِس» ۲۳ ساله اهل مورنو، ولی به همسرش حمله‌ور شد و تلاش کرد تا زنش را در میان شن‌های ساحل زنده دفن کند.

بنا به گزارش پلیس این مرد پس از انداختن زنش روی زمین او را به محل یک برج نجات غریق کشانده و سپس سعی کرد او را در ماسه دفن کند. کارآگاه رایان برنان در این باره گفت: «این مرد پیشتر به این زن در مورد گودالی که در آنجا وجود داشت گفته بود که این گودال توسط بچه‌ها در ساحل ایجاد شده است، اما پس از درگیری او زنش را به داخل گودال کشاند و سپس اقدام به ریختن ماسه‌هایی که در بالای آن بود روی سرش کرد. او مدام با لگد به همسرش ضربه می‌زد و سپس از محل متواری شد.»

تلاش نافرجام برای دفن زنده زنده همسر در ساحل!

مقامات پلیس در مورد اینکه چرا این مرد پیش از اطمینان از کشته شدن همسرش آنجا را ترک کرد گفتند: «ما دقیقا نمی‌دانیم چرا این مرد از محل حادثه فرار کرد، شاید فردی را دیده که در آن حوالی قدم می‌زده و به آن‌ها نزدیک می‌شده است.»

این زن که توانسته بود از این حادثه جان سالم به در ببرد توسط یکی از رهگذران در ساحل پیدا شد. او سپس توسط اورژانس به یک مرکز پزشکی در سان دیاگو منتقل شد.

بیشتر بخوانید

پدر روانی ۲ فرزند خود را سلاخی کرد!

مرد مهاجم نیز در حیاط پشت یک خانه در نزدیکی محل حادثه توسط پلیس دستگیر شد. او که اکنون با اتهام تلاش برای قتل، ضرب و شتم و نقض آزادی مشروط روبه رو است، باید به زودی در دادگاه محاکمه شود. او پیش‌تر به اتهام سرقت از جمله سرقت خودرو محاکمه شده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی