270 دانش‌آموز هشجین خلخال فاقد امکانات تحصیل در فضای مجازی هستند


270 دانش‌آموز هشجین خلخال فاقد امکانات تحصیل در فضای مجازی هستند

اردبیل _ ایرنا - بخشدار بخش خورش‌رستم خلخال گفت: 270 دانش‌آموز شامل 12 درصد از مجموع دانش‌آموزان این منطقه فاقد امکانات ادامه تحصیل در فضای مجازی هستند.

به گزارش ایرنا ، سیدحمدالله نقیب روز یکشنبه در مراسم اهدای ۱۵ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان خورش‌رستم خلخال افزود: از مهرماه امسال تاکنون ۱۸ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته بود که با اهدای تبلت‌های امروز مجموع امکانات تحصیل در فضای مجازی تهیه شده از سوی خیرین این منطقه به ۳۳ دستگاه رسید.

وی اظهارکرد: خیرین و معلمان این منطقه بخشی از امکانات ادامه تحصیل در فضای مجازی از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند این بخش را تامین کرده‌اند ولی تعداد دیگری از دانش‌آموزان چشم انتظار کمک خیرین هستند.

وی گفت: ۲۷۰ دانش‌آموز فاقد تبلت و گوشی تلفن همراه برای ادامه تحصیل در فضای مجازی در این منطقه شناسایی شده‌اند و تاکنون هیچ گونه اعتبار دولتی برای این منظور لحاظ نشده است.

او اظهارکرد: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت مالی خیرین منطقه امکانات ادامه تحصیل در فضای مجازی دانش‌آموزان شناسایی شده فاقد این امکانات بتدریج تهیه و تامین شود.

بر اساس گزارش مدیران و روسای سه منطقه آموزش و پرورش خلخال ، شاهرود و خورش‌رستم برغم گذشت بیش از پنج ماه از شروع سال تحصیلی ۱۰ درصد از مجموع دانش‌آموزان خلخالی شامل یک‌ هزار و ۴۰۰ نفر فاقد امکانات موردنیاز برای ادامه تحصیل در فضای مجازی هستند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش