بینوتو از SF21 قدرتمند تا تمرکز فراری بر 2022 می گوید


فرمول یک ایران – مدیران فراری اطمینان دارند که در فصل پیش رو مشکل کمبود سرعت سال گذشته در مسیر مستقیمی ها در اتومبیل جدیدشان یعنی SF21 برطرف خواهد شد. تیم ایتالیایی در 2020 یک فصل بسیار ناامیدکننده را سپری کرد؛ چرا که اتومبیل SF1000 فراری با یک موتور کم قدرت و آیرودینامیک ضعیف عملکرد مطلوبی نداشت. همین امر باعث شد تا رانندگان این تیم، چارلز لکلرک...

فرمول یک ایران – مدیران فراری اطمینان دارند که در فصل پیش رو مشکل کمبود سرعت سال گذشته در مسیر مستقیمی ها در اتومبیل جدیدشان یعنی SF21 برطرف خواهد شد.

تیم ایتالیایی در 2020 یک فصل بسیار ناامیدکننده را سپری کرد؛ چرا که اتومبیل SF1000 فراری با یک موتور کم قدرت و آیرودینامیک ضعیف عملکرد مطلوبی نداشت. همین امر باعث شد تا رانندگان این تیم، چارلز لکلرک و سباستین فتل شانس چندانی برای به چالش کشیدن رقبای خود نداشته باشند.

حال آنطور که به نظر می رسد، اعضای این تیم در طول زمستان در مقر اصلی خود یعنی مارانلو برای رفع نواقص اتومبیلشان سخت کار کرده و اطمینان دارند که در فصل پیش رو تمام ایرادات خودروی برطرف شده است.

متیا بینوتو، مدیر اجرایی تیم فرمول یک فراری، روز جمعه در رویداد معرفی لباس تیم برای فصل 2021 اظهار اطمینان کرد که فراری با توجه به موتور و کارایی آیرودینامیکی اتومبیلش، از فرم بهتری برخوردار است.

وی در این خصوص توضیح داد:

من فکر می کنم سال گذشته مسئله اصلی سرعت اتومبیل در مسیر مستقیم ها بود؛ نه تنها نیرو بلکه قدرت و درگ. ما هم روی پاوریونیت و هم آیرودینامیک اتومبیل بسیار کار کرده ایم تا درگ ماشین را کاهش دهیم.

بر اساس شبیه سازی های ما تا به امروز، و بر اساس آنچه می توانیم از اطلاعات داینو ها در خصوص توان خروجی و درگ ماشین در تونل باد ببینیم، فکر می کنم توانستیم سرعت زیادی را بازیابی کنیم.

بنابراین من انتظار دارم که سرعت اتومبیل مانند گذشته باشد. ما امیدواریم که بتوانیم رقابتی باشیم، اما این مسئله را فقط هنگام حضور در بحرین خواهیم دانست. زیرا این موضوع همیشه نسبت به کاری است که تیم های دیگر در پیست انجام می دهند.

اما ما معتقدیم که اتومبیل فراری مطمئناً در مقایسه با خودرویی که سال گذشته داشتیم کارآمدتر است و وقتی می گویم کارآمد، مجددا هم از نظر ایرودینامیک و هم از نظر پاوریونیت است.

بینوتو از SF21 قدرتمند تا تمرکز فراری بر 2022 می گویدبینوتو از SF21 قدرتمند تا تمرکز فراری بر 2022 می گوید

فراری – فرمول یک بریتانیا 2020

فراری باید واقع بین باشد

اگرچه بینوتو از وضعیت اتومبیل فراری برای فصل پیش رو راضی به نظر می رسد، اما همچنان معتقد است که نمی توان انتظار داشت تیم تنها در یک فصل کل فاصله خود با مرسدس و ردبول را از بین ببرد.

وی در این خصوص گفت:

آن طور که من شاهد پیشرفت خودرو در تونل باد و داینو بوده ام، معتقدم که به طریقی تلاش قابل توجهی انجام دادیم. اما تا زمانی که در پیست نباشید نمی توانید به درستی بگویید که در چه شرایطی هستید و فکر می کنم این برای ما مهم خواهد بود.

ما باید واقع بین باشیم؛ فاصله بین ما تیم های ابتدای جدول در سال گذشته بسیار زیاد بود، و چیزی نیست که بتوانیم در طول تنها یک زمستان آن را بازیابی کنیم.

فصل 2022، هدف گذاری اصلی فراری

متیا بینوتو همچنین توضیح داد، که با تمرکز تیم بر استفاده از فرصت های ناشی از تغییر قوانین در فصل 2022، مهندسان فراری زمان زیادی را به توسعه SF21 برای فصل آینده اختصاص نخواهند داد.

وی افزود:

تمرکز ما در سال 2021 توسعه ماشین 2022 خواهد بود. این هدف اصلی خواهد بود، بنابراین ما در طول فصل زمان زیادی را صرف (اتومبیل) 2021 نخواهیم کرد.

همیشه توازن وجود دارد و این انتخابی است که ما باید در بعضی از مراحل انجام دهیم. اما ماشین 2022 به حدی تغییر بزرگی خواهد داشت که (در سال پیش رو) تعدادی تمرین، طراحی و پروژه باقی می ماند که باید توسعه یابد. بنابراین بیشتر تلاش ما در خصوص این مسئله خواهد بود.

به همین دلیل عملکرد اتومبیل در ابتدای فصل بسیار مهم است، زیرا به نوعی تعیین کننده ی تعادل عملکردی است که ممکن است برای بقیه فصل ببینیم.

همانطور که گفتم، ما می دانیم که در تونل باد و قدرت پاوریونیت چقدر پیشرفت کرده ایم. اما گذشته از این، آنچه مهم است دیدن پیشرف اتومبیل در پیست است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان