رییس سازمان مدیریت کرمان: جذب اسناد خرانه تا پایان اردیبهشت تمدید شد


رییس سازمان مدیریت کرمان: جذب اسناد خرانه تا پایان اردیبهشت تمدید شد

کرمان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا گفت: مدت زمان جذب اعتبارات استاد خزانه تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده تمدید شد.

به گزارش ایرنا، جعفر رودری شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان، عملکرد دستگاه های اجرایی استان در یک ماه گذشته در جذب اعتبارات اسناد خزانه را قابل قبول اعلام کرد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید مدت زمان جذب اعتبارات (پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ اعتبارات هزینه ای و همچنین پایان تیرماه ۱۴۰۰ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای) از دستگاه های اجرایی استان خواست درصورت نیاز به جابجایی اعتبارات حداکثر تا پایان اسفندماه جاری نسبت به اصلاح موافقتنامه ها اقدام کنند.

وی با اشاره به کسری اعتبارات هزینه‌ای در اکثر دستگاه‌های اجرایی استان به واسطه اعمال افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل ۱۰ قانون مدیریت خدمات کشوری افزود: این مهم حداکثر تا ۱۵ روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

رودری اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغی به استان را ۱۸۷۶ میلیارد تومان و با ۴۶,۴ درصد( معادل ۸۷۰ میلیارد تومان) تخصیص اعلام کرد و افزود ۳۴۵ میلیارد تومان از این اعتبارات به صورت نقد( بر اساس آخرین گزارش ) و مابقی در قالب اسناد خزانه (۳۷۷ میلیارد تومان استانی و مابقی ملی) است که در مجموع به طور متوسط ۴۵ درصد این اعتبارات تا کنون جذب شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان همچنین با توجه به تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۰فرصت دارند نسبت به جذب اعتبارات یاد شده اقدام کنند در غیر اینصورت در راستای جلوگیری از برگشت اعتبارات یاد شده نسبت به جابجایی اقدام خواهد شد.

وی همچنین فروش اموال مازاد دولت را در استان نزدیک به ۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تا کنون قریب به ۳۵,۵ میلیارد تومان به استان برگشت داده شده و مابقی در دست اقدام است که به زودی واصل خواهد شد.

در این جلسه مصوبات پیشنهادی کارگروه امور زیربنایی درخصوص تعیین و تثبیت کاربری اراضی داخل و خارج حریم شهرها و همچنین منظومه روستایی بخش مرکزی رفسنجان مطرح و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست