پرسنل مرکز نگهداری معلولان ذهنی اردکان تجلیل شدند


پرسنل مرکز نگهداری معلولان ذهنی اردکان تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مدیر کل بهزیستی استان یزد از پرسنل موسسه خیریه نگهداری معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اردکان به مناسبت روز مددکار، تقدیر و تجلیل شد.

«محمدعلی عطابخش» مدیر کل بهزیستی استان یزد در این مراسم با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کادر مراکز شبانه روزی و به ویژه مددیاران، مادر یاران و پرستارانی که در شرایط ویژه کنونی خدمات خالصانه و ایثارگرانه خود را با تمام توان به بیماران و معلولین ذهنی ارائه می‌کنند، قابل تقدیر وارزشمند دانست و گفت: کادر مراکز نگهداری از معلولان ذهنی و سالمندان انسان هایی بزرگ و قابل ستایش هستند، چرا که کمتر کسی قبول می کند در این شرایط و با این درجه از سختی کار به خدمت رسانی مشغول شود.

وی تعداد معلولان حاضر در مرکز اردکان را ۹۳ نفر عنوان کرد، افزود: نوع مدیریت این مرکز هیات امنایی و با کمکهای خیران و یارانه‌های سازمان است.

عطابخش خاطرنشان کرد: خدمات توانبخشی فعال شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، آب درمانی، روانشناسی، گفتار درمانی و کارگاه آموزش هنر از جمله خدمات مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل علیه السلام در اردکان به معلولان زیر پوشش است که باید به همکاران عزیز در این مرکز خداقوت گفت.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: این مرکز در سال ۱۳۷۲ توسط بانی خیر شادروان «حاج فرج عبداللهی» به مساحت کلی ۱۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۲۴۰۰ متر مربع ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان اردکان، در این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از تلاش‌های ارزشمند پرسنل این مرکز صمیمانه تجلیل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج