شاهین بندرعباس و رودان به فینال فوتبال جوانان هرمزگان راه یافتند


شاهین بندرعباس و رودان به فینال فوتبال جوانان هرمزگان راه یافتند

بندرعباس- ایرنا- مسوول اجرایی مسابقه‌های هیات فوتبال هرمزگان گفت: تیم فوتبال شاهین بندرعباس و شاهین مهر رودان با شکست حریفان خود به فینال فوتبال قهرمانی جوانان استان صعود کردند.

محمدرضایی ایسینی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود: رقابت‌های فوتبال جوانان هرمزگان در گروه شرق و غرب با حضور هشت تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی بیان داشت: در این مرحله تیم سایپا بندرلنگه و شاهین مهر رودان باهم رقابت کردند و در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و در بازی برگشت نیز تیم شاهین مهر رودان با شکست ۲ بر یک حریف خود به فینال راه یافت
مسوول اجرایی مسابقه‌های هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: برای تعیین تیم دوم فینال تیم‌ شاهین بندرعباس در مصاف با نوبند گستر میناب با ۲ گل حریف را شکست داد و دربازی برگشت نیز میناب گستر برای جبران شکست دور رفت در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس تلاش زیادی از خودش نشان داد و حتی توانست در دقیقه های پایانی نیز یک گل در دروازه حریف بکارد ، اما این پیروزی برای راهیابی به فینال کافی نبود.
رضایی ایسینی یاد آور شد: تیم شاهین بندرعباس در مجموع با نتیجه ۲ بر یک از سد نوبند گستر گذشت و به همراه تیم شاهین مهر رودان فینالیست مسابقه‌های فوتبال جوانان استان هرمزگان شد.
وی خاطرنشان کرد: در فینال مسابقه فوتبال جوانان استان هرمزگان ۲ تیم شاهین بندرعباس و شاهین مهر رودان به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان مسابقه این دوره تعیین شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد