سعید مراغه‌ چیان: استقلال جای امثال مددی‌ ها نیست!


سعید مراغه‌ چیان: استقلال جای امثال مددی‌ ها نیست!

پیشکسوت تیم استقلال می‌گوید باید در کرسی مدیریت باشگاه، فردی حضور داشته باشد که بتواند مدیریت خوبی روی...

سعید مراغه چیان صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط این روزهای‌ آبی‌پوشان پایتخت گفت:

به نظر من باید از فکری حمایت شود. این مربی سال‌ها در استقلال بازی کرده است و باید حمایت‌های لازم از فکری صورت بگیرد. الان تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند رقابت‌ نزدیکی دارند. مثلا پرسپولیسی که قهرمان نیم‌فصل شده است، شاید ۴ بازی خوب انجام داده باشد. قبلا می‌گفتند چرا مسی بهترین بازیکن است؟ چون این بازیکن از ۳۸ بازی، ۲۴ بازی خوب داشته است. الان تیم‌ها در لیگ برتر شانسی بازی می‌کنند. الان تیمی نیست که در ۱۴ بازی، ۱۱ بازی درجه یک داشته باشد و حداقل ۵ بازی خوب دارند. استقلال از نظر امتیازی نتیجه بدی نگرفته است. هواداران باید مقداری صبور باشند تا استقلال به نتیجه دلخواه برسد.

او ادامه داد:

درباره مدیریت باشگاه باید گفت که آقای مددی که قبلا معاون سایپا بوده است، چرا باید مدیرعامل استقلال شود؟ آیا واقعا استقلال جای مددی‌هاست؟ چرا باید چنین شخصی را مدیرعامل کنند؟ کسی ایشان را قبول ندارد و این‌ آقایان برای پیشکسوتان ارزش قائل نیستند. مدیری که اختیاری از خودش نداشته باشد، چه توانایی دارد؟ الان چند سال است که این آقایان استقلال را به نابودی کشانده‌اند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مهدی قایدی که باعث شده بود چندین روز در تمرینات استقلال غایب باشد، گفت:

الان چرا باید قایدی به این وضعیت بیفتد؟ قراردادی که با این بازیکن بسته شده است، واقعا حق او نیست. در حال حاضر بازیکنان ضعیف‌تر از قایدی پول‌های بیش‌تری دریافت می‌کنند. باید کاری صورت بگیرد و قرارداد باید طوری باشد که این بازیکن با عشق و علاقه به میدان بیاید. وقتی مدیریت خراب باشد، این اتفاقات رخ می‌دهد. مدیریت گفته است که این بازیکن سرما خورده است درحالی که اصل ماجرا چیز دیگری است. واقعا چرا مدیریت دروغ می‌گوید؟

مراغه‌چیان درباره تجمعم‌های هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه استقلال و ساختمان مجلس گفت:

هواداران عاشق استقلال هستند و حق هم دارند که به حق خود برسند. هواداران اگر نباشند، فوتبال به درد نمی‌خورد. به خاطر هواداران است که بازیکنان می‌توانند عرض اندام کنند. هواداران به کادر مدیریت اعتراض دارند و مدیرعامل را نمی‌خواهند اما درباره فکری به نظر من باید صبر و تحمل خود را بیش‌تر کنند تا ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد. فوتبال ما سال به سال ضعیف‌تر می‌شود مشکلش هم فوتبال پایه است. ما در آکادمی استقلال دست دلال‌ها را کوتاه کرده بودیم و مربیان خوبی گذاشته بودیم و می‌خواستیم حق کسی ضایع نشود اما زمانی که من در آکادمی استقلال بودم پولی به ما داده نشد.

او افزود:

ما از پایه‌های تیم تاج آمدیم و به استقلال رسیدیم. الان همه‌چی پارتی‌بازی شده است اما اگر به پایه‌ها رسیدگی شود، شرایط بهتر خواهد بود. در تمام دنیا لیگ‌های‌شان با ۲۰ تیم برگزار می‌شود اما لیگ برتر ایران با ۱۶ تیم برگزار می‌شود و این نشان دهنده افت لیگ ماست. استقلال اگر مدیرعامل خوبی داشته باشد که استقلالی هم باشد، شرایط بهتری کسب خواهد کرد. این‌ آقایان دارند استقلال را نابود می‌کنند. استقلال می‌تواند جایگاه بهتری داشته باشد. هواداران بازی خوب و روان می‌خواهند. زمانی که ما در تیم تاج بودیم، جوانگرایی خوبی وجود داشت و فوتبال زیبایی بازی می‌کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا