نمایندگان خراسان رضوی به مسابقات پاراوزنه‌برداری کشور اعزام شدند


نمایندگان خراسان رضوی به مسابقات پاراوزنه‌برداری کشور اعزام شدند

مشهد- ایرنا- سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: زنان و مردان وزنه بردار جانباز و معلول استان در قالب 2 تیم به مسابقات قهرمانی پاراوزنه برداری کشور اعزام شدند.

وحید نیکفرجام روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم پاراوزنه‌برداری بانوان خراسان رضوی با ترکیب عالمی نژاد، جلیلیان و زرگرانی با مربیگری فاطمه ناصر در این مسابقات شرکت کرده است.

وی ادامه داد: دومین دوره رقابت‌های پاراوزنه‌برداری قهرمانی کشور، یادبود پهلوان سیامند رحمان و بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز شنبه ۹ اسفند ماه در محل کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده است.

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: همچنین تیم هفت نفره پاراوزنه‌برداری مردان استان نیز از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه در تهران به میدان خواهند رفت.

وی افزود: این مسابقات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کمپ فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان برگزار می شود و تیم مردان استان با ترکیب امیرسجاد یوسفی زاده، علی سیفی، حسین فرخنده، آرش شریفی، محمدرضا امیری، حسین فسنقری و ناصر محمدی با مربیگری مجید فرامرزی و سرپرستی حامد نکاحی در این رقابت ها حضور دارد.

نیکفرجام ادامه داد: ۸۰۰ ورزشکار ساماندهی شده جانباز و معلول در خراسان رضوی فعالیت ورزشی دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!