مردم فقط از درگاه‌های اینترنتی پلیس راهور استفاده کنند


مردم فقط از درگاه‌های اینترنتی پلیس راهور استفاده کنند

تهران - ایرنا - معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: مردم برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور بطور مستقیم به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar120.ir مراجعه کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین رمضانی افزود: هموطنان برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی و استعلام تصادفات مستقیما به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar۱۲۰.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پلیس راهور خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا بصورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم ارائه می کند.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانی و قبضینو از جمله واسطه هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه ها با انگیزه های مختلف بصورت غیررسمی در شبکه های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می کند.

وی گفت: متاسفانه برخی از واسطه ها یا APK ها در شبکه های اجتماعی مختلف برای مقاصد سوء و در برخی موارد کلاهبرداری از مردم،اقدام به تبلیغات مبنی بر ارایه سریع خدمات فوق را می کند.

سرهنگ رمضانی بیان داشت:فعالیت بسیاری از این واسطه ها به لحاظ فنی از طرف وبسایت پلیس راهور مسدود شده و تا چند روز آینده بقیه آنها نیز مسدود خواهند شد.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا افزود: به هموطنان توصیه می کنیم برای دریافت هرگونه خدمات ترافیکی از پلیس راهور ناجا همچون استعلام تخلفات رانندگی، استعلام نمره منفی و مستقیما و بدون واسطه، صرفا به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا مراجعه و خدمات دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است