آغاز طرح زمستانه کتاب در خراسان شمالی


آغاز طرح زمستانه کتاب در خراسان شمالی

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به آغاز طرح زمستانه کتاب، گفت: هشت کتابفروشی استان پذیرای دوستداران فرهنگ کتابخوانی خواهند بود.

رضا رضایی اظهارکرد: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹، همچون طرح پاییزه دو میلیون ریال است و خریداران می‌توانند در این طرح از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب نیز بهره‌مند شوند.

وی گفت: کتابفروشی های «اندیشه سبز، پاتوق کتاب بجنورد، حاتمی، شهر کتاب بجنورد، گوتنبرگ، پیام دانش، کتابسرای عضدی و کوچه کتاب » از شهرستان های بجنورد و آشخانه در طرح زمستانه کتاب امسال ثبت نام کرده و مشارکت دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی اظهارکرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز در قالب این طرح با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

رضایی افزود: با اجرای طرح زمستانه کتاب و با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود، گفت: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

یادآوری می‌شود، طرح زمستانه کتاب از ۹ اسفندماه آغاز و تا تاریخ ۱۶ همین ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

۲۷ کتابفروشی در خراسان شمالی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !