طرح احسان علوی در سالروز ولادت حضرت علی (ع) اجرا شد 


طرح احسان علوی در سالروز ولادت حضرت علی (ع) اجرا شد 

محدثه رودباری گفت: در تداوم  رزمایش مواسات و همدلی هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) طرح احسان علوی اجرا شد.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در خصوص برنامه های کانون شهید شجاع حیدری به مناسبت ۱۳ رجب، گفت: در تداوم رزمایش مواسات و همدلی هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) طرح احسان علوی اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت افزود: در همین راستا یک راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های قربانی در بین ۴۰ خانواده نیازمند ساکن محله مسجد توزیع شد.



وی ابراز کرد: همچنین در قالب این طرح، ۱۴۰ پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل شد.


رودباری دستگیری از نیازمندان را از اهداف طرح احسان علوی برشمرد و بیان کرد: در این ایام که کرونا مشکلات معیشتی مردم را دوچندان کرده تصمیم گرفتیم تا با اجرای این طرح به خانواده های آسیب دیده از کرونا کمک کنیم.

مدیر کانون شهید شجاع حیدری جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این روز، اجرای جشن بود که با توجه به شرایط موجود در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز طرح تلاوت نور هم زمان با شب ولادت امام علی (ع) اجرا شد و بر همین اساس پس از اقامه نماز جماعت آیاتی از قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد تلاوت شد.


رودباری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این روز، طرح قرائت زیارت امین الله بود که این برنامه نیز هم زمان با سراسر کشور، به همت امام جماعت مسجد اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت عنوان کرد: همچنین با مشارکت بانوان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری، مجالس ختم صلوات و ختم قرآن کریم برگزار شده و ثواب این تلاوت ها به ساحت مقدس حضرت علی (ع) و روح پدران آسمانی هدیه شد.


وی ابراز کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت معرفی سبک زندگی علوی، تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر از سایر برنامه های کانون شهید شجاع حیدری بود که با مشارکت اعضای فعال کانون انجام شد.


رودباری یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های کانون شهید شجاع حیدری، آذین بندی و چراغانی مسجد و محله بود که بچه های مسجدی عضو این کانون، در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع) با شوق فراوان این، کار را انجام دادند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها توانسته باشیم در راستای بزرگداشت ۱۳ رجب سالروز ولادت امام علی (ع) و تبیین شخصیت آن حضرت گام برداشته باشیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس