هاشمی: شهرداری تهران پروژه‌های محله محور را اجرایی کند


هاشمی: شهرداری تهران پروژه‌های محله محور را اجرایی کند

تهران - ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری خواست اجرای پروژه‌های محل محور را به طور جدی در دستور کار قرار داده و اجرایی کند.

به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» روز یکشنبه در دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر اظهار داشت: در روزهای اخیر، شاهد افتتاح تعدادی از پروژه های خدماتی توسط مدیریت شهری بودیم که در راستای راهبرد محله محور شورای پنجم است.

وی گفت: این پروژه ها که شامل تعدادی ایستگاه آتش نشانی و میدان میوه وتره بار بود، می تواند بخشی از مسایل و معضلات محلی و منطقه ای شهروندان را کاهش دهد.

هاشمی با قدردانی از شهردار تهران و همکارانش، افزود: انتظار داریم با توجه به اینکه حدود شش ماه تا پایان دوره مسئولیت این دوره مدیریت شهری باقیمانده است، اتمام پروژه‌های محله محور که نیاز به زمان و بودجه سنگینی ندارند در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

وی گفت: می توان در همین فرصت بخش قابل توجهی از مشکلات محلی و منطقه ای شهروندان تهران را بوسیله اجرای این پروژه ها کاهش داد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: لازم بذکر است که بخشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه خدمات شهری، وظایف قانونی شهرداری تهران نیست و هنوز اختیار آن از سوی دولت به مدیریت شهری تفویض نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول