12 هزار و 739 پرونده تخلف بخش کالا و خدمات در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد


12 هزار و 739 پرونده تخلف بخش کالا و خدمات در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به تلاش بی وقفه شعب این اداره کل برای مقابله با تخلفات بخش کالا و خدمات در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 12 هزار و 739 پرونده این بخش در استان رسیدگی شده است.

محمد اقوامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۱۲ هزار و ۷۶۱ پرونده در حوزه تخلفات مربوط به کالا و خدمات در آذربایجان غربی وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده که از این تعداد، ۹۹.۸ درصد مختومه شده است.

وی اضافه کرد: تنها ۲۲ پرونده در سال جاری مختومه نشده که آنها نیز تحت بررسی قضات شعب قرار دارند تا رای مربوط به آنها صادر شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد پرونده های ورودی بخش کالا و خدمات در استان طی سال جاری سه درصد بیشتر شده است.

اقوامی گفت: در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۹۰ پرونده مربوط به کالا و خدمات در آذربایجان غربی وارد شده بود که امسال ۳۷۱ مورد بیشتر شده است.

وی از صدور ۲۷۳ میلیارد ریال جریمه متخلفان مربوط به این بخش در سال جاری در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و درج نکردن قیمت از جمله مهمترین تخلفات این بخش در استان بوده است.

به گزارش ایرنا، سالانه دهها هزار فقره پرونده در سه بخش قاچاق، کالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعب آذربایجان غربی وارد و به طور معمول بیش از ۹۹ درصد آنها رسیدگی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز