طرح زمستانه کتاب در کرمان آغاز شد


طرح زمستانه کتاب در کرمان آغاز شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آغاز اجرای طرح زمستانه کتاب 99، از نهم اسفند در این استان همزمان با سایر نقاط کشور خبر داد.

محمدرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقمندان و خریداران کتاب می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۵ درصدی تهیه کنند.

وی بیان کرد: طرح زمستانه کتاب در ۲۴ کتابفروشی استان کرمان اجرا می شود که مشارکت کتابفروشی ها نسبت به طرح قبلی پاییزه کتاب، افزایش داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب های چاپی می شود و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

وی ادامه داد: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب۹۹ در استان در این نشانی https://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=۱۶ قابل مشاهده است.

علیزاده با اشاره به استقبال علاقمندان از طرح های فصلی فروش کتاب تاکید کرد: در قالب اجرای طرح پاییزه کتاب ۹۹ که از ۲۴ تا ۳۰ آبان برگزار شد، سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کتاب در این استان فروخته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه