صعود تیم‌های تهرانی به دور پایانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور


صعود تیم‌های تهرانی به دور پایانی لیگ دسته یک بسکتبال کشور

همدان- ایرنا- رییس هیات بسکتبال استان همدان گفت: مسابقات مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور با صعود تیم‌های مهران و مدرسه بسکتبال آتشی تهران به میزبانی شهر همدان پایان یافت.

"پرویز ریحانی" روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که شامگاه شنبه برگزار شد چهار تیم خانه بسکتبال اسدآباد، مهرام تهران، مدرسه بسکتبال آتشی و پاس ناجا کامیاران به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی همدان باهم رقابت کردند.

وی بیان کرد: مهرام و مدرسه آتشی تهران با برتری در مجموع بازی رفت و برگشت مقابل پاس ناجا کامیاران و خانه بسکتبال اسدآباد به مرحله پایانی صعود کردند.

ریحانی افزود: مهرام تهران در بازی برگشت توانست ۱۰۱ بر ۸۸ برابر پاس ناجا به پیروزی برسد و ضمن جبران شکست دور رفت، جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

رییس هیات بسکتبال همدان خاطرنشان کرد: مهرام تهران در دیدار رفت با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۵ برابر پاس ناجا کامیاران تن به شکست داده بود اما با تفاضل امتیاز بهتر نسبت به حریف صعود کرد.

ریحانی بیان کرد: تیم‌های خانه بسکتبال اسدآباد و مدرسه بسکتبال آتشی نیز در دور برگشت به مصاف هم رفتند و تیم آتشی توانست ۱۰۰ بر ۷۴ به پیروزی برسد.

وی یادآور شد: بازی رفت ۲ تیم نیز ۹۸ بر ۷۴ به سود تیم آتشی تهران به پایان رسیده بود تا این تیم با ۲ پیروزی راهی مرحله نهایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی