بیماری زن گیاهخواری که پس از سی سال به صورت تصادفی میگو خورد


بیماری زن گیاهخواری که پس از سی سال به صورت تصادفی میگو خورد

زنی گیاهخوار ادعا می‌کند که با پیدا کردن میگو در غذایش بعد از 30 سال بیمار شده است.


زنی گیاهخوار ادعا می‌کند که با پیدا کردن میگو در غذایش بعد از ۳۰ سال بیمار شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیاهخواری یک نوع رژیم غذایی است که در آن فرد از خوردن هرگونه گوشت خودداری می‌کند و سبزیجات می‌خورد. حالا زنی گیاهخوار مدعی شده که بعد از سفارش غذا و یافتن سه میگو در سالادش، احساس بیماری می‌کند.

شارلوت ادی گفت که ۳۰ سال است موفق شده تا از خوردن گوشت جلوگیری کند و گفته پس از کشف سه شاه میگو در اسفناج و کانلونی ریکوتا، او این روز‌ها احساس بیماری می‌کند. او اکنون خواستار شکایت از کارخانه تولید غذایش شده و می‌گوید این غذا می‌تواند باعث از مرگ افراد مبتلا به آلرژی به صدف شود.

بیشتر بخوانید

واکنش غیرمنتظره مرد گیاهخوار به سرو گوشت در رستوران! +فیلم

شارلوت اخیراً به دلیل اینکه در هزینه غذای هفتگی خود صرفه جویی کند، غذایش را از یک سوپرمارکت در ویلت شایر خریداری کرد. او ادعا می‌کند که این حادثه اعتمادش را به این نام تجاری از بین برده است.

او اکنون سایر وعده‌های غذایی آماده که از فروشگاه خریداری کرده را دور ریخته است. شارلوت، اصالتاً اهل یورک است، اما اکنون در تروبریج زندگی می‌کند، او گفت: "اعتماد من کاملا از بین رفته است. روز شنبه، من غذای نیمه آماده را پختم و فکر کردم که مقدار زیادی سس روی آن وجود دارد. من آن را در دهانم گذاشتم و فهمیدم که بافت درستی نیست. من میگو را گاز گرفتم و احساس مریضی کردم. آن را تف کردم. من سه شاه میگوی بزرگ پیدا کردم. "

بیماری زن گیاهخواری که پس از سی سال به صورت تصادفی میگو خورد

شارلوت ادامه داد:" من آخر هفته زیاد غذا نخوردم. من از نظر جسمی احساس بیماری کردم و خوب نبودم. می‌دانستم این بافت چیزی نیست که من عادت داشته باشم. نمی‌خواهم وعده‌های غذایی آماده را بخورم یا به آن‌ها نگاه کنم. این اتفاق روند گیاهخواری من را به تعویق انداخت. من به طور معمول غذای آماده ندارم و فکر کردم که آن‌ها خیلی خوب به نظر می‌رسند. من تنها گیاهخوار خانه هستم و اکنون وحشت می‌کنم که چه غذایی بخورم. "

بیماری زن گیاهخواری که پس از سی سال به صورت تصادفی میگو خورد

او افزود:"من نمی‌دانم چگونه میگو‌ها را ندیدم، اما انتظار نداشتم که آن‌ها آنجا باشند. من دوستانی دارم که به آجیل حساسیت دارند. کمی از آن باعث می‌شود دهانشان متورم شود. من دوستی دارم که به مرغ حساسیت دارد. اگر کسی سوسیس او را سرو می‌کرد و آن‌ها قاطعانه می‌گفتند که گوشت خوک است، او بلافاصله می‌فهمد که آیا در آن مرغ دارند، زیرا صورت او ورم می‌کند. "

شارلوت گفت:"شرکت Lidl ماه گذشته یک رویداد عظیم گیاهخواری داشت که محصولات وگان بسیاری را عرضه کرده بود. " او همچنین ادعا می‌کند که Lidl به شکایت او پاسخ نداده است. شارلوت گفت: "من بررسی کردم و هیچ کس از شرکت لیدل به من پیامی نداده است."

بیماری زن گیاهخواری که پس از سی سال به صورت تصادفی میگو خورد

سخنگوی لیدل در این باره گفت: "ما از شنیدن این موضوع بسیار متاسف شدیم، زیرا هرگز قصد ما این نیست که مشتری به هیچ وجه ناراضی باشد. به محض اینکه مشتری نگرانی‌های خود را با ما مطرح کرد، تحقیق در مورد تامین کننده ما آغاز شد. ما در تماس مستقیم با مشتری هستیم و آن‌ها را به طور کامل در جریان تحقیقات خود قرار می‌دهیم. "

بیماری زن گیاهخواری که پس از سی سال به صورت تصادفی میگو خورد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو