چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در یزد


چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در یزد

چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران به میزبانی دانشگاه یزد به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران با اشاره به نحوه تشکیل ارکان این کنفرانس اظهار کرد: دبیران علمی این کنفرانس از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه ویندزور (Windsor) کانادا هستند و اعضای کمیته علمی را ۱۱ نفر از هفت کشور دنیا و هفت نفر از دانشگاه‌های مختلف ایران تشکیل داده‌اند.

محمد فرشی در خصوص دریافت و داوری مقاله‌های این دوره از کنفراس هندسه محاسباتی ایران افزود: در مجموع ۱۷ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این تعداد با داوری هر مقاله از سوی حداقل سه نفر از اعضای کمیته علمی، در نهایت ۱۱ مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شد. مجموع نویسندگان مقالات تأیید شده ۲۲ نفر از ایران، هفت نفر از کانادا، سه نفر از آمریکا، یک نفر از سوئد و یک نفر از هند است.

به گفته وی در این کنفرانس ۱۲۰ نفر از ۱۰ ملیت ثبت نام کردند که ۳۴ نفر از آنان از خارج از کشور و بقیه از دانشگاه‌های مختلف ایران بودند.

فرشی اضافه کرد: سخنران مدعو این کنفرانس پروفسور آنیل ماهشواری (Anil Maheshwari) از دانشگاه کارلتون کانادا بود و ۱۱۰ نفر به صورت آنلاین در این کنفرانس به میزبانی دانشگاه یزد شرکت کردند که به طور میانگین حدود ۴۰ نفر در جلسه‌های ارائه مقاله‌ها حضور داشتند.

کد خبر 587716

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد