کلاهبرداری میلیونی با شگرد جذب بازیگر


کلاهبرداری میلیونی با شگرد جذب بازیگر

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان اعلام کرد: دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتا از کلاهبرداری 20 میلیون ریالی از وی در شبکه اجتماعی تلگرام خبر داد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد اظهار کرد: مالباخته در توضیح چگونگی این کلاهبرداری توضیح داد که چندی پیش با فردی که در کانال تلگرامی تبلیغ آگهی تست بازیگری می کرد، آشنا شد و با او از این طریق پیام هایی را رد و بدل کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: متهم برای فریب دختر جوان از ارتباط با چهره ها و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون خبر می دهد و اینکه می‌تواند او را برای بازی در فیلمی در حال تولید معرفی کند.

سرخوش‌نهاد افزود: متهم از این طریق ۲۰ میلیون ریال از مالباخته دریافت کرده و پس از آن به تماس ها و پیام های این دختر جوان پاسخ نمی دهد بنابراین با شکایت مالباخته پرونده در پلیس فتا به جریان افتاد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: به دنبال یکسری کارهای فنی و تحقیقات صورت گرفته فرد کلاهبردار شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل شد.

وی گفت: پس از بررسی تجهیزات الکترونیکی و رایانه ای متهم مشخص شد این پسر ۲۳ ساله علاوه بر کلاهبرداری با شیوه تست بازیگری از دیگر روش ها نظیر کمک به نیازمندان، کمک به خرید ویلچر برای خانواده های بی بضاعت و پرداخت تسهیلات بدون ضامن، ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس