واکنش مدیر آکادمی استقلال به خبر بدون اسکان ماندن بازیکنان پایه آبی‌پوشان


واکنش مدیر آکادمی استقلال به خبر بدون اسکان ماندن بازیکنان پایه آبی‌پوشان

رئیس آکادمی باشگاه استقلال توضیحاتی درباره بدون اسکان ماندن بازیکنان رده‌های پایه استقلال ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر فریادشیران رئیس آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، درباره انتشار خبری مبنی بر بدون اسکان بودن بازیکنان رده پایه استقلال، گفت: این خبر کاملاً کذب است. پیش از قبول مسئولیت آکادمی استقلال از سوی بنده، بازیکنان شهرستانی رده امید و جوانان ما در خوابگاه مجموعه ورزشی شهیدمعتمدی اسکان داده شده بودند و ناهار و شام آنها نیز از یکی از رستوران‌های نزدیک داده می‌شد. بعد از حضورم در آکادمی، دستور دادم بازیکنان از رستوران مجموعه معتمدی استفاده کنند. دو روز قبل بهره‌بردار این مجموعه به سرپرست تیم امید اطلاع داد که به خاطر کارهای بنایی و تغییر کاربری خوابگاه به کلینیک فیزیوتراپی باید خوابگاه تخلیه شود.

وی افزود: به صورت فوری بنده با مدیر بهره‌بردار ورزشگاه اتکا آباد یعنی ولی‌زاده که سابقه مربیگری در آکادمی استقلال را داشته است، صحبت کردم و دو سوئیت با امکانات جانبی را برای بازیکنان تهیه کردیم. همچنین به سرعت اقلام اساسی مثل تختخواب، تشک، پتو، موکت، فرش، دستگاه بخاری، تلویزیون، اجاق گاز، آبگرمکن و یخچال را خریداری کردیم و در خوابگاه جدید قرار دادیم. در ضمن در همین خوابگاه ورزشگاه اتکا، بازیکنان شهرستانی برخی باشگاه‌ها مثل بادران، شاهین، المپیک اندیشه و مقاومت اسکان داده شده‌اند.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: باید تأکید کنم که تا همین امروز بیش از 300 ملیون تومان هزینه اجاره خوابگاه، ناهار و شام و... جهت پذیدایی بازیکنان شهرستانی تیم‌های امید و جوانان و نوجوانان شده است. این عکسی که متأسفانه توسط یکی دو بازیکن رده امید و جوانان گرفته شده، متعلق به زمانی است که بازیکنان خوابگاه معتمدی را تخلیه کرده و منتظر تاکسی و اسنپ بودند. در تصویر فوق مشخص است ساک‌ها و چمدان‌های بازیکنان کنار دیوار قرار دارد و بازیکن تیم جوانان ما همچون 15 بازیکن دیگر شهرستانی منتظر اسنپ است تا راهی خوابگاه اتکا شود.

فریادشیران ادامه داد: هویت دو بازیکن که توسط دو دلالی که در همان روزهای اول حضورم شناسایی و از ورودشان به ورزشگاه امام رضا (ع) به جد جلوگیری به عمل آوردیم را شناسایی کردیم و امروز به کمیته انضباطی آکادمی برای تحقیقات بیشتر این افراد معرفی خواهند شد و درباره آنها تصمیم‌گیری می‌شود که این اخبار کذب را منتشر می‌کنند و می‌خواهند با زیر سؤال بردن بنده و کل عوامل آکادمی، اینچنین ناجوانمردانه همه کارهای اساسی و ماندگار همکارانم را زیر سؤال ببرند. این خبر کذب را یکی از بازیکنان به یک پیج فرستاده است تا کل عوامل خدوم، زحمتکش، پرتلاش و کم توقع آکادمی و باشگاه بزرگ استقلال را زیر سؤال ببرند.

وی خاطرنشان کرد: به قطاری که ایستاده و حرکت نمی‌کند کسی کاری ندارد. قطار آهسته آهسته حرکت می‌کند و کم کم سرعت می‌گیرد و مقصدش هم مشخص است. قطار که بر سرعتش اضافه می‌شود و سرعت می‌گیرد، سنگ‌های کوچک و بزرگ به سمتش پرتاب می‌کنند. این سنگ‌ها کارساز نیستند و شاید شیشه‌های قطار ترک بخورد، ولی قطار رفته رفته سرعت می‌گیرد و به مقصد خواهد رسید. امروز دوستان عزیز رسانه‌ای چندین بار تماس گرفتند و درباره حاشیه اخیر که زحمات شبانه‌روزی همکارانم را در آکادمی استقلال زیر سؤال برد، سؤال کردند که در پاسخ گفتم چرا کسی سؤال نمی‌کند چگونه در سه دربی پایه‌ها حریف دیرین را با شکست بدرقه کردیم. چرا کسی درباره تست پیکرسنجی پزشکی از بازیکنان زیر 14 سال که توسط کارشناسان خبره گرفته شده و تاکنون در هیچ باشگاهی سابقه نداشته است، سؤال نمی‌پرسد؟ چرا کسی از تجهیز مجموعه امام رضا (ع) چیزی نمی‌گوید؟ در کسب نتایج هم در هر چهار رده تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با کادر فنی فهیم و فنی در شرایط کاملاً مطلوب و استثنایی در جدول لیگ برتر آسیاویژن قرار داریم. تیم امید با سرمربیگری آرش برهانی صدر جدول است، تیم جوانان با علی جانملکی در رده سوم جدول قرار دارد، تیم نوجوانان با علیرضا اکبرپور دوم جدول است و نونهالان با حسین صدرمحمدی رده سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در خاتمه گفت: با توکل به خدای توانا و مهربان و با حمایت‌های مدیریت باشگاه، آقای مددی و اعضای هیئت مدیره، پیشکسوتان و هوادران عزیز، باشگاه استقلال، در پایان فصل شاهد نتایجی خواهیم بود که کم سابقه بوده است و امیدوارم بتوانیم به تیم بزرگسالان، بازیکنان جوان و بااستعدادی را تحویل دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید