پیکر شهید تقدسی بعد از ٣٨ سال در خانه آرام گرفت


پیکر شهید تقدسی بعد از ٣٨ سال در خانه آرام گرفت

ساری - ایرنا - پیکر پاک شهید منوچهر تقدسی امروز یکشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار زادگاهش محمودآباد تشییع شد و در کنار شهدای انقلاب و دفاع مقدس آرام گرفت.

به گزارش ایرنا ، پیکر این شهید سرافراز با همراهی خودرویی مردم محمودآباد از میدان معلم شهر سرخرود به سمت محمودآباد و سپس از سپاه شهرستان به سمت گلزار شهدای روستای ترسیاب تشییع شد.
پیکر پاک شهید منوچهر تقدسی ٣٨ سال پس از شهادت در جبهه های جنگ حق علیه باطل روز جمعه گذشته به همراه پیکر ۹ شهید دیگر که هشت تن از آنان شهدای گمنام هستند به آغوش خانواده باز گشتند.

منوچهر تقدسی چهارم مرداد ماه ۱۳۴۴ در ترسیاب محمودآباد به دنیا آمد. این بسیجی شهید ۱۹ بهمن ماه ۱۳۶۱ در سن ۱۷ سالگی طی عملیات تهاجمی والفجر مقدماتی در منطقه فکه با اصابت ترکش

به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پدر معظم شهید تقدسی به فرزند شهیدش پیوسته است و اکنون فقط مادر شهید چشم انتظار فرزند خود بود که امروز بعد از ۳۸ سال اتنظار استخوان های فرزندش را به خاک سپرد.
شهرستان محمودآباد دارای ۱۹ تن شهید جاویدالاثر بود که بعد از شناسایی و برگشت پیکر مطهر شهید منوچهر تقدسی به زادگاهشان تعداد شهدای جاویدالاثر شهرستان به ۱۸ تن شهید رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس