یک مسئول: میراث فرهنگی پاسخگوی سلامت تردد اتوبوس‌های گردشگری در اردستان باشد


یک مسئول: میراث فرهنگی پاسخگوی سلامت تردد اتوبوس‌های گردشگری در اردستان باشد

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: متأسفانه همچنان شاهد تجمع مردم در آرامستان‌ها هستیم و این بزرگترین خطر برای اردستان از نظر شیوع بیشتر کرونا است.

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان به یک ثبات نسبی رسیده، ولی این وضعیت به دلیل اینکه کرونا با رفتار مردم در ارتباط مستقیم است زیاد پایدار نیست.

وی با بیان اینکه قطعاً محدودیت و رعایت دستورالعمل‌هایی که از سوی مردم انجام می‌شود می‌تواند وضعیت را تغییر دهد، افزود: کرونا به تنهایی عقب نشینی نمی‌کند، مگر اینکه مردم رعایت کنند. خوشبختانه در وضعیت نارنجی رعایت مردم قابل قبول بود و شهرستان بعد از چند هفته بار دیگر به وضعیت رنگ زرد بازگشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در خصوص تردد اتوبوس‌های گردشگری در شهرستان، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان به دلیل اینکه موضوع گردشگری مصوبه ستاد کشور است و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود نمی‌تواند ورود کند.

ذبیحی با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان باید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تورهای گردشگری نظارت کند، گفت: موضوع سلامت تردد اتوبوس‌های گردشگری در شهرستان را میراث فرهنگی باید جواب دهد، زیرا در موضوع مدیریت کرونا هر سازمان و بخش وظایف مختص خود را دارند و به این معنا نیست که عملکرد همه بخش‌ها را بهداشت و درمان پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه همچنان شاهد تجمع مردم در آرامستان‌ها هستیم که بزرگترین خطر برای اردستان از نظر شیوع بیشتر کرونا است. شبکه بهداشت و درمان به دلیل عدم تمکین مصوبات ستاد کرونا شهرستان، شهرداری اردستان را برای بار دوم به دستگاه قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!