فعالیت بازار پرنده‌فروشان در وضعیت قرمز اهواز!


فعالیت بازار پرنده‌فروشان در وضعیت قرمز اهواز!

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازارچه‌ها در وضعیت قرمز شهر اهواز با وجود اعلام تعطیلی، از برقراری فعالیت بازار پرنده‌فروشان اهواز خبر داد.

امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قطعی برق در بازار مرکزی اهواز، گفت: در چند روز اخیر اعمال محدودیت‌ها در شرق اهواز به ویژه هسته مرکزی شهر خوب بوده است و تقریبا ۷۵ تا ۸۰ درصد اصنافی که نباید فعالیت کنند، تعطیل شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر مشکل اصلی ما فعالیت دستفروشان، بازارچه‌ها، بازارهای شب و بازارچه‌های میوه و تره‌بار است که متولی ندارند و باید ساماندهی شوند. فعالیت بازار پرنده‌فروشان اهواز در مرکز شهر نیز همچنان برقرار است.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز تصریح کرد: در این بازارچه‌ها، فاصله‌گذاری اصلا رعایت نمی‌شود و میزان استفاده از ماسک نیز کم است و در واقع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این بازارچه‌ها معنی ندارد.

مردانی بیان کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقطه به نقطه متعاوت است. به طور مثال میزان رعایت دستورالعمل‌ها در بازارچه‌های سیار کمتر است اما در جاهایی که نظارت می‌کنیم و امکان اعمال قانون وجود دارد، بهتر است.

وی افزود: در حال حاضر مشکل اصلی و محل‌هایی که موجب انتشار بیشتر ویروس می‌شوند شامل بازارچه‌ها، بازار پرنده‌فروشان و فعالیت دستفروشان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا