مبادی ورودی مزارستان احمدبن اسحاق (ره) سرپل‌ذهاب مسدود شد


مبادی ورودی مزارستان احمدبن اسحاق (ره) سرپل‌ذهاب مسدود شد

قصرشیرین- ایرنا- شهردار سرپل‌ذهاب گفت: تمام مبادی ورودی به مزارستان احمد ابن اسحاق (ع) این شهرستان توسط شهرداری به منظور مقابله با ویروس کرونا مسدود شد.

«صابر حیدری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به تهدید موج چهارم ویروس کرونا و به منظور حفظ و صیانت از سلامت مردم برگزاری هرگونه آیین و مراسم تجمعی خاکسپاری ممنوع است.

وی اظهار داشت: این تصمیم طبق مصوبه ستاد کرونا گرفته شده و با متخلفانی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند برخورد می شود.

شهردار سرپل ذهاب در ادامه گفت: مردم جهت پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و جهت حفظ سلامت خود و دیگران از برگزاری تجمع و حضور در دورهمی و گردهمایی ها خودداری کنند و خاکسپاری ها را نیز با حداقل افراد برگزار کنند.

حیدری ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی، پوشش ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از تردد غیرضروری برای تمام اقشار جامعه ضرورت دارد تا در راستای عمل به این دستورالعمل ها و مشارکت مردم با مسوُولان هرچه سریعتر ریشه بیماری کووید ۱۹ را بخشکانیم.

وی همچنین از بسته بودن مزارستان در جمعه آخر سال برای جلوگیری از تجمع مردم و پیشگیری از سرایت ویروس کرونا خبر داد و خواستار همراهی و همکاری مردم در این زمینه شد.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه ۹۰هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند