افزایش 5.9 درصدی تردد در جاده‌های کشور


افزایش 5.9 درصدی تردد در جاده‌های کشور

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه‌های کشور، از افزایش 5.9 درصدی تردد در جاده‌های کشور در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز مدیریت راه‌های کشور، سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها ۱۵.۷ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

بر اساس اعلام این مرکز، در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۵ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۵ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۱۳ هزار تردد به ثبت رسید.

همچنین بر اساس اطلاعات بیش از ۲ هزارو ۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود ۸۰۰ دوربین‌های نظارت تصویری، اکنون اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شمال و محور کندوان

بر اساس اعلام این مرکز، تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

انسداد کندوان از ساعت ۸ تا ۱۷

این مرکز اعلام کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران، از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز و روزهای‌دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌ِ رو به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷

بر اساس این گزارش، ‌هم اکنون در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان و در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز تردد ممنوع است.

ترافیک در آزادراه‌های تهران- کرج و قزوین- تهران

مرکز مدیریت راه‌ها در اعلام آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده چیتگر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده کمالشهر و ترافیک نیمه سنگین محدوده گلشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

بر اساس این گزارش، اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع داریم.

این مرکز اعلام کرد که هم اکنون جاده پونل-خلخال، محور خرم‌آباد- پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور گنج نامه-تویسرکان، محور شهداد- نهبندان و محور وازک- بلده در مازندران، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی شمشک- دیزین، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور رامیان-اولنگ- شاهرود و محور سروآباد- پاوه نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403