بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را برای نوروز 1400 در تبریز انجام می‌دهیم


بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را برای نوروز 1400 در تبریز انجام می‌دهیم

شهردار تبریز گفت: بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را در راستای زیباسازی شهر، برای نوروز 1400 انجام خواهیم داد.

ایرج شهین باهر روز یکشنبه در حاشیه آغاز فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه، اظهار کرد: از امروز برنامه‌ توسعه فضای سبز برای سال ۱۴۰۰ آغاز و در این راستا گل‌کاری، هرس، سم‌پاشی و فرم‌دهی گل ها و درختان انجام می شود.

وی ادامه داد: از امروز همچنین فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه که شورای شهر برای سال ۹۹ تصویب کرده است، شروع می شود و علاوه بر آن، عملیات گل‌کاری و توسعه فضای سبز شهر تا پایان تابستان آینده ادامه خواهد داشت.

شهردار تبریز عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که با چنین اقداماتی، تبریز را به باغ‌شهری که در قدیم بود، نزدیک کنیم چرا که معتقدم فضای سبز امروز تبریز، لایق این شهر نیست و باید این میزان افزایش یابد.

وی افزود: با اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز انجام می دهیم، باید مردم را به اهمیت فضای سبز و موضوعات زیست محیطی حساس کنیم تا آن‌ها نیز در حفظ و توسعه فضای سبز و بازگرداندن تبریز به باغ‌شهر کمک و مشارکت کنند.

شهین باهر گفت: کرونا تاثیر خود را در همه جا نشان داده و شهروندان نیز با توجه به این فضای استرسی که کرونا ایجاد کرده است، به نشاط اجتماعی نیاز دارند و بر این اساس طبق روال قبل، روز به روز زیباسازی و فضای سبز شهر را توسعه می دهیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: تبریز یک شهر میهمان‌دوست است و عزیزانی که به شهر ما مسافرت می کنند، مورد احترام ما هستند اما خود مردم تبریز نیز در اولویت استفاده از امکانات و فضای سبز هستند و تلاش می‌کنیم تا بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری و زیباسازی را برای نوروز ۱۴۰۰ انجام دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس