صدای سوت قطار در ایلام شنیده می‌شود؟


صدای سوت قطار در ایلام شنیده می‌شود؟

سرپرست استانداری ایلام گفت: عملیات اجرایی راه آهن ایلام به اسلام آباد به دستور رئیس‌جمهور شروع شده و با اعتبار خوبی که برای اجرای فاز اول این پروژه مهم گذاشته شده است امیدواریم به زودی سوت قطار در ایلام شنیده شود.

دکتر «محمد نوذری» در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان و تکریم مدیرکل سابق، اظهار کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه راه و شهرسازی استان موفق بوده و امروز ایلام به واسطه اربعین مرکز توجه شده و به یک کارگاه تمام عیار در حوزه‌های زیرساختی ازجمله راه سازی مبدل شده است.

وی گفت: به خاطر اربعین در حوزه راه اقدامات ارزشمندی انجام شده و در ادامه نیز طرح ها و پروژه های مهمی در دست اقدام است تاجایی که ایلام و مهران امروز به دروازه اصلی عتبات عالیات تبدیل شده است.

سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه اثر و کیفیت خدمت مهم است نه طول خدمت، گفت: سیاستمداران همواره مهمان تاریخ بوده اند اما آنچه که ماندگار است اخلاق و کار برای مردم و رضای خدا است.

نوذری تصریح کرد: در این مدت باوجود مسائل و مشکلات تحریم و کرونا خدمات و اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه و شهرسازی انجام شده و باید به آقای کاظمی خداقوت قوت گفت.

نوذری در بخش سوم از سخنان خود با عنوان این که پروژه‌ها و زیرساخت‌های استان اغلب ملی هستند، تاکید کرد: در طول سال قریب ۱۰ میلیون نفر زائر از راه های استان به سمت عتبات عالیات تردد می‌کنند و در ایام اربعین این میزان ۶۵ درصد است.

وی به خدمات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: قبل از دولت تدبیر و امید طول بزرگراه های استان ۳۵ کیلومتر بوده که امروز 150کیلومتراست و چشم انداز توسعه راه استان به ۴۰۰ کیلومتر می‌انجامد که باید این مهم مورد اقدام جدی مدیرکل جدید راه و شهرسازی قرار گیرد.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه به دو آزاد راه پل زال، چیلات، دهلران و آزاد راه حمیل، ایلام، مهران و کربلا اشاره کرد و گفت: در آینده ای نزدیک ایلام به کریدور اصلی اتصال شمال و جنوب و مرکز کشور به کشور عراق مبدل خواهد شد و این همان مسیری است که توسعه ایلام را به نتیجه خواهد رساند.

نوذری با بیان اینکه مردم ایلام انتظار دارند بالاخره یک روز صدای سوت قطار را بشنوند، گفت: خوشبختانه در این مسیر اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته و عملیات اجرایی راه آهن ایلام به اسلام آباد به دستور رئیس‌جمهور شروع شده و با اعتبار خوبی که برای اجرای فاز اول این پروژه مهم گذاشته شده است امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

نوذری توسعه را یک مقوله چند وجهی و چند لایه دانست و گفت: اما مسیر اصلی توسعه از طریق راه و ارتباطات است و قطار و راه آهن و بزرگراه و آزادراه نیز اسباب و لوازم مهمی در این باب هستند.

وی تاکید کرد: دولت و نظام همچنین در حوزه مسکن و شهرسازی اقدامات خوبی انجام داده است که در این میان می توان به طرح خوب اقدام ملی مسکن اشاره داشت که باید این مسیر با قدرت ادامه یابد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های کاظمی مدیرکل سابق تقدیر و و بهادری به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان ایلام معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟