جهت پیشرفت آموزش در فضای کرونا باید استانداردها تدوین شود


جهت پیشرفت آموزش در فضای کرونا باید استانداردها تدوین شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: جهت پیشرفت آموزش در فضای کرونا باید استانداردها تدوین شود.

محمدرضا آذرخش در دومین جلسه نمایندگان پارلمان مربیان و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان که نهم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ارتباط بیشتر پارلمان مربیان و کارشناسان باید این ارتباط دوسویه بیشتر شود و در این راستا باید حضور و دخالت نمایندگان در برنامه‌ریزی‌ها و سرنوشت کاری پرسنل ملموس باشد.

وی ادامه داد: جهت پیشرفت آموزش در فضای کرونا باید استانداردهایی تدوین شود که در این شرایط به‌صورت مجازی بتوان آموزش‌های مهارتی را پیش برد.

وحید والیزاده مرادی معاون‌ اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: پارلمان مربیان و کارشناسان حسب دستور ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تشکیل‌شده و تأکید ایشان مبنی بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت نمایندگان مختلف در تصمیمات استانی در راستای جلب مشارکت و بیان مشکلات احتمالی است.

وی ادامه داد: ارائه راهکار در تصمیم سازی و همفکری در بهبود فرآیند از تصمیمات مهم جلسه پارلمان مربیان و کارشناسان بوده است که در این جلسه اعضای حاضر مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات را ارائه و بررسی کردند.

معاون اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان با اشاره به مصوبات این جلسه، افزود: در این جلسه مصوباتی همچون تشکیل گروه مجازی با حضور نمایندگان شهرستان‌ها و اینجانب جهت انعکاس خدمات و مشکلات مربیان و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای توسط روابط عمومی در برنامه‌های زنده تلویزیونی، مصاحبه نمایندگان پارلمان استانی با ارباب جراید و اصحاب رسانه، خرید تجهیزات فن‌آوری جهت مربیان، برگزاری جلسات به‌صورت ماهیانه با مدیرکل و معاون، حضور نماینده کارشناسان و مربیان در بعضی از جلسات اداره‌کل، دسترسی مستقیم نمایندگان به پورتال جامع وچارگون و مواردی دیگر از مصوبات این جلسه بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403